[SGW] Eerste cross-les van het jaar (van Michiel)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Eerste cross-les van het jaar (van Michiel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 09:47

@ Daffodil; Bit gaat nu idd heel goed, beter dan bitloos. Vorig jaar zomer is er opeens een omslag geweest, geen idee waarom, maar was ze opeens veel fijner op bit te rijden dan op hackamore. Ze wordt nu ook steeds beter en sterker (en soepeler) onder het zadel, dat scheelt ook een hoop denk ik, kan ze veel beter het bit aannemen. Heb er nog wel een martingaal aan, omdat ze wel heel enthousiast haar lange nek kan gebruiken nog :P

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:07

Heeee zomaar op de voorpagina...wat superleuk! En wat een hoop leuke foto's :) Waar bel jij heen als je wil meedoen? Ik wil denk ik toch ook wel een keer (wordt al zenuwachtig als ik eraan denk ;) )...wanneer zijn de lessen van Michiel eigenlijk??

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 10:12

Ik heb het nu gewoon via de zuidplasruiter site gedaan. Op die site staan datums voor de donderdagen, geregeld door Liselotte. Email adres van haar staat ook op de site. Er zijn ook datums voor het weekend dat Michiel daar komt lessen, maar die heb ik niet helaas.

Sindy_osiora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:12

haha wat leuk, ik reed in het groepje na jou met een tinker, heb nog even naar jullie staan kijken :o

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:19

gaaf! :D mooi paard heb je trouwens <3

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:51

Leuke foto's!
Lijkt me erg gaaf, die crosslessen.
Mag ik vragen hoe je die foto's hebt gemaakt?

_Hinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:56

Prachtig paard heb je! En mooie foto's...je ziet dat jij en je paard er veel plezier aan beleven

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:47

Wat een leuke foto's Trancreda. Super stoer en wat leuk dat Wiet het zo geweldig vind.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:58

Super gaaf! Heerlijke enthousiaste Wiet :):)

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 13:23

Hee wat grappig!!! Ik ben hier een paar weken terug ook voor het eerst geweest met m'n dressuurknollie, ik vond het doodeng!!! Hij was zelf gelukkig net zo enthousiast als die van jou :) Is ook leuk om te doen he? :j

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 13:40

Wat leuk! Wiet en jij op de voorpagina! En terecht :j Het plezier straalt er vanaf! :D :D :D Toppers +:)+

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 15:42

het ziet er al best goed uit hoor! echt niet zo slecht als je denkt ;)
maar wat ik nu vooral zie is dat je te veel staat in plaats dat je echt in verlichte zit gaat. dus je rug wat lager houden, benen recht houden, zoals normaal en dan alleen je kont naar achteren. en je handen moeten idd op sommige foto's wat meer naar voren.
het ziet er in ieder geval heel leuk en enthousiast uit en je ziet dat jullie er beiden plezier in hebben! ga zo door, zou ik zeggen! :D

bentee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 18:43

Ziet er leuk uit jullie 2 veel plezier nog verder :)!

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:16

super leuk! het enthousiasme en fanatisme spat hier het beeldscherm af! en wat een ontzettend gaaf paard heb je daar onder je. ik ben gek van gelderse vos merries met lekker veel wit. veel plezier nog samen!

paardkirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:19

coole foto's, ik denk dat ik dit later ga doen hoor. Jeetje mina wat leuk

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 20:57

Jullie zijn lekker bezig en wat ziet ze er goed uit!!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 21:16

Bedankt allemaal, ik word met al die berichten nog trotser op haar dan ik al was :D Bedankt allemaal!!

@ Sindy; gingen jullie ook lekker donderdag?

@ BenteMaxime; ik heb het met Jasc Photoshop gedaan (even nakijken of het echt zo heet). Paar fotos op elkaar geplakt en dan de bovenste steeds zo 'gummen' dat de gene eronder weer zichtbaar wordt.

@ Lenn; heerlijk om te doen, verslavend gewoon. Ben heel blij dat ik vorig jaar die stoute schoenen heb gepakt en gewoon ons had opgegeven. Springen deden we nooit in de bak, maar dit viel gelijk goed :D

@ Jasz; bedankt voor de tip, daar ga ik op letten! Ik denk dat ik daarvoor ook wat korter in de beugels zou moeten om dat makkelijker te kunnen, helaas lukt het niet echt veel korter met dit zadel. Maar ga er op letten, en ik maar denken dat ik verlichte zit deed :)) Maar ik snap wat je bedoeld!

@ Unamie; Bedankt! Ze gaat echt goed momenteel. Ze is goed bijgekomen en ook haar rugspier lijkt wat beter te worden (al blijft dat wel een euveltje voordat dat weer oke is). Ben blij dat ze na de winter & de behandelingen van jou zo is opgeknapt uiteindelijk :)

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:26

Tancreda4 schreef:
Bedankt allemaal, ik word met al die berichten nog trotser op haar dan ik al was :D Bedankt allemaal!!

@ BenteMaxime; ik heb het met Jasc Photoshop gedaan (even nakijken of het echt zo heet). Paar fotos op elkaar geplakt en dan de bovenste steeds zo 'gummen' dat de gene eronder weer zichtbaar wordt.

@ Lenn; heerlijk om te doen, verslavend gewoon. Ben heel blij dat ik vorig jaar die stoute schoenen heb gepakt en gewoon ons had opgegeven. Springen deden we nooit in de bak, maar dit viel gelijk goed :D

@ Jasz; bedankt voor de tip, daar ga ik op letten! Ik denk dat ik daarvoor ook wat korter in de beugels zou moeten om dat makkelijker te kunnen, helaas lukt het niet echt veel korter met dit zadel. Maar ga er op letten, en ik maar denken dat ik verlichte zit deed :)) Maar ik snap wat je bedoeld!

@ Unamie; Bedankt! Ze gaat echt goed momenteel. Ze is goed bijgekomen en ook haar rugspier lijkt wat beter te worden (al blijft dat wel een euveltje voordat dat weer oke is). Ben blij dat ze na de winter & de behandelingen van jou zo is opgeknapt uiteindelijk :)

Is gaaf! Ja, graag als je dat even wilt nakijken. Dan ga ik dat ook is downloaden!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:31

Tancreda4 schreef:

ja, het is natuurlijk lastiger met een dressuur-zadel, je kan dan veel moeilijker de 'perfecte' verlichte zit krijgen haha. Maar, je zit je paard met je zit niet in de weg, dat is wel heel goed. alleen met je handen zit je dus soms wat in de weg, maar dat komt wel goed :)