Jammer dat die 4e foto ,van dat donkere paard, dat het paard zelf niet helemaal scherp is, maar ik doe het je in ieder geval niet na!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SusanH schreef:Dat ligt niet aan jou, dat is normaal bij eventinghet kost extra energie om (te) ruim te springen, en die energie kan beter gebruikt worden tijdens de cross bijvoorbeeld als je even een extra sprintje moet trekken om netjes binnen de tijd te blijven. Bovendien maakt het in principe niet uit als je de hindernis raakt, daar is met de bouw van de hindernissen rekening mee gehouden en de paarden dragen goede beenbescherming.
Mooie plaatjes trouwens ts! Ben je over een week ook in Renswoude?
bertine37 schreef:Wat een ontzettende durfals![]()
En mooie foto's![]()
Ik hoop alleen niet dat 1 van mijn dochters dit ooit gaat doenik zou niet meer slapen
SusanH schreef:Geen idee nog, moet ik nog even bekijken maar het staat in de agendaMooie plaatjes trouwens ts! Ben je over een week ook in Renswoude?
Selka schreef:Alle combinaties die je hier ziet zijn over de hindernis gekomenDromenLies schreef:Hele mooie foto's. Is de combinatie of foto 8 heelhuids aan de andere kant vd hindernis beland?
Dat vroeg ik mij ook af ja..
Foto 11 maakt me spontaan blij, wat een leuke combinatie!
Het klaphoefijzer vind ik erg goed gevonden TS!
ponyparadijs schreef:Bianca1980Foto 9 is een bokker toch als ik me niet vergis.
Bianca heet ze geloof ik. Maar weet haar bokt naam niet meer.
Borisje schreef:HELE gave foto's!De eerste is echt ontzettend mooi! En de laatste ook.
Zit het hoefijzer nou los?Of ben ik heel erg een hoefijzerontwetend-persoon