[SGW] Eerste keer crossen met Daimler.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Deborah_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:07

Moooi paard zeg!
hoelang heb je hem al?

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 18:05

Bedankt voor alle lieve reactie's! :D

@irmsel: haha dankje alles is een andere kleur bruin :+
@leukertje: ik denk als je paard er tegenkomt dat het niet super snel valt maar ik denk wel dan ze breekbaar zijn aangezien de bovenste balk bijna altijd met een soort touwtje vastzitten.
@xsannlove: dit is in de mosten (Belgie) ik kan er onder het zadel naar toe en het is ook nog eens gratis.
@Deborah_H: ik heb hem nou sinds een weekje voor 2013 :+ .

Klarinda

Re: Eerste keer crossen met Daimler.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:38

Wat een gaaf paardje zeg! :D

Renske4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:50

wow! Dat doe ik je niet na

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 00:01

Leuk om al die reactie's te lezen als mama :) Caresje heeft helemaal zelf haar zadel gekocht, wel op afbetaling bij mij want een nieuw Stübbenzadel kon ze natuurlijk niet zomaar afrekenen. Elke zaterdag en zondagochtend werkt ze op een pensionstal o.a. om dat zadel af te betalen en extra's voor haar paarden te kopen. Dan laat je als 15-jarige toch wel zien dat je er wat voor over hebt.
Vroeger toen ik nog jong was moest ik ook meehelpen om mijn geliefde hobby te kunnen uitoefenen :D

In eerste instantie had ik niet zo'n klik met Daimler, hij was mooi en had een leuke afstamming, kon ook nog eens goed springen maar de tweede keer dat mijn dochter er op zat flikkerde ze er net zo hard weer vanaf :o Meneer sprong een hindernis die zij wilde ontwijken omdat er een kind op pony voor stond. Ze valt niet zo snel maar dat zat ze even niet uit. Daarnaast was zijn galop nou niet bepaald controleerbaar. Galop was racen. Als moeder krijg je dan toch wel een beetje de zenuwen want je wil je kind heel graag heel houden.

Toch zag zij wat in hem en ik stiekem ook wel. Het is een super eerlijk paard en hij is heel gevoelig voor zijn ruiter. Het is zo'n fijn paard. Zelf heb ik een tinker gekocht toen deze dochter nog een peutertje was omdat het met een kleintje niet zo gemakkelijk was om fanatiek te blijven rijden maar eigenlijk is Daimler veel meer bomproof dan mijn tinker in zijn beginjaren :D

febee

Re: Eerste keer crossen met Daimler.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:42

ziet er erg goed uit!
ik ga de 28e er ook heen met me paard alleen is het water daar erg diep?
ik ben er wel al vaker geweest en vindt het echt een fijne plek durfde alleen nooit het water in omdat het mij erg diep leek...

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 00:36

Op dit moment komt het water in het midden bij een paard tot de buik, wel diep maar de bodem is wel betrouwbaar. Ga je 28 april? Het is bij ons om de hoek, misschien zien we je daar nog wel!

febee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 11:51

Jaa ga 28 april!
Misschien zien we elkaar wel indd lijkt me gezellig.
Alleen hopelijk gaat me paard over de hindernissen :')