Bedankt iedereen voor de leuke reacties! Voor mij werkt het ook altijd erg inspirerend als ik zie hoe we van twee beginnertjes gegroeid zijn naar een hecht team.
Ik ben nu ook weer overnieuw begonnen alleen dan met een KWPN-merrie. Soms hebben we dan even een slechte dag dat ze niet luistert of soms twijfel ik nog een beetje of ik al zou beginnen met springlessen, omdat niet weet hoe ze het zal doen. Maar dan kijk ik terug hoe lastig het eigenlijk was in het begin met Wizzard en dat het toen ook niet vanzelf goed ging de hele tijd. En dat geeft mij motivatie en weer doorzettingsvermogen. 
Toch blijft het heerlijk om hem te rijden. Als ik nu op hem ga zitten, weet ik precies wat ik kan verwachten van hem en voelt het alsof we alles aan kunnen. Hij geeft me zoveel vertrouwen. We hebben ook echt lol samen.
En ja hij kan nog steeds soms lekker tinker-eigenwijs zijn
Bij mij valt het wel mee, maar bij anderen kan hij echt een draak zijn aan de hand (met rijden is hij super braaf in de bak. Bos niet. Doorlopen wilt hij dan haha). En als men dan boos word, heel onschuldig kijken haha
Het is echt een schat en zou niet meer zonder hem willen.