de mijne is een Colandro x Lector, in het rijden is hij altijd pittig maar wel bewerkbaar en in het crossen is hij extra enthousiast de tijd halen zal geen probleem worden.
en als die extra kilotjes eraf gaan, zal hij wel wat heter worden
Ibonn
Geplaatst: 06-07-12 22:03
Nou Kris, ik heb die dikke gegroomd in de seizoenen dat Suus hem uitbracht in de M en Z/* enne, hij wordt nog wel heet hoor, wacht maar
Zodra je meer vertrouwen hebt en hem wat meer "loslaat" gaat hij echt superstrak springen. Ik heb na Suus d'r eerste M cross in Castenray nagelopen hoe ver hij na de trakhener geland was en dat was 7 m! na de greppel dus hou je maar vast Suus dacht dat ze nooit meer zou landen dus vermogen heeft hij genoeg Na de finish kwam hij vaak zo fit aan dat ik de eerste rondjes uitstappen zowat moest rennen om hem bij te houden, hij werd dan ook ietwat lomp, dus let dan op je tenen
Je moet hem wel veel meer loslaten hoor, vasthouden en een dergelijk bit erin is niet zo'n goede combi. Kun je niet proberen met de teugels een slag langer te pakken? Dan moet je iets meer werken om hem tegen te houden maar heeft hij ook meer ruimte op de sprong.