Plezier straalt van de foto's af.
Ontzettend gaaf!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anita45 schreef:Gaaf gezicht hoor. Ik ben ook wel benieuwd naar de afstamming van Jeffrey. Kan me ook voorstellen dat hij off. anders heet want hij ziet er niet uit als een 22-jarige (J-jaargang is van 1989).
Myca schreef:Mooie stralende foto's hoor! Jullie zien er opvallend goed gehumeurd uit.
Die beukvriend-foto in je link is ook leuk.
Natalie1993 schreef:Toffe foto's Sanne! Zo te zien hebben jullie beide genoten!
Wanneer ga je weer?
Muntok schreef:Wauw, gave foto's! Hoe is het terrein tegenwoordig in Lunteren als ik vragen?
CarpeDiem schreef:Wat een knappe Fjordy!!
En hij pakt t crossen ook leuk op! Volgens mij hebben jullie het allebei heel leuk gevonden, dus wellicht nog een vervolg???
_Pansy_ schreef:Wat leuk om te zien Sanne!! Jullie zijn ook een leuke combinatie!
Ik krijg er helemaal de kriebels van *ik wil ook!!*![]()
Leuk is het he? Ik ben met de pony's ook regelmatig op crosstraining geweest, echt super leuk!
smeetjoew schreef:Whaha geniaal Sanne! Die foto van waar jij zegt 'ik zit als een dwaas' is echt briljant!Jouw hoofd.
Oh, sorry, zal stoppen met lachen, hihihih.
Maar 't ziet er super uit! Alleen vind ik z'n koppie veel leuker zonder dat oornetje.
Mandy_B schreef:Wouuw Sanne wat een super gave foto's![]()
Je zit trouwens ook heel erg netjes!!
Top team!
XxDiandraxX schreef:heb je je filmpjes ook al gevonden? ik weet dat filmpje 1 van groep 3 jij bent.