Ik vind het er leuk uitzien, maar ben alleen niet zo weg van het zwemmen. Als je paard echt moet zwemmen, dus voetjes van de vloer, zit jij behoorlijk in de weg voor hem en maak je het nu door zo op hem te zitten best zwaar. Je moet eigenlijk meer over hem heen hangen, dus mee drijven in het water. Dit is weer niet handig voor jou denk ik omdat je dan dus geheel nat wordt. Ik zou het niet doen zo, maar dat is jullie eigen keuze uiteraard.
Elbrich
Geplaatst: 02-06-11 20:34
Wat een leuke foto's! En dat filmpje van de waterbak is leuk! Ziet er netjes uit
Leuke foto's, maar als ik jou was zou ik zwemmen zonden zadel, je wol van je zadel wordt zo nat en één grote klont. Als je echt wil zwemmen, touwtje om de nek, oud hoofdstelletje om en dan in het water verder naar voren zitten en naar voren zitten met je bovenlijf. Ik heb het in Renswoude ivm een blessure een paar weken gedaan, maar dan dus zonder zadel.
bo0tjeee, ik heb hiervoor nog nooit met Elvis gezwommen en had dus ook geen idee hoe het moest. De instructeur stond er gewoon nog bij en en de meeste mensen die ik heb zien zwemmen met de paarden deden het ook gewoon zo. Ik probeerde me wat lichter te maken in het water maar Elvis hing nogal aan de andere 2 pony's waardoor ik hem goed moest sturen.
sammie18, als ik nog een keer ga zwemmen met Elvis doe ik dat zeker. Maar heb dus nog nooit met Elvis gezwommen en wist niet hoe hij er op zou reageren.
Binnenkort ga ik weer met Elvis zwemmen in het Amsterdams Bos, dan dus zonder tuig en ik in mijn bikini meedrijvend