Juangi, ik ben het niet, maar de verzorgster van mijn pony. Ik geloof dat ze 1.75 is ongeveer.
ShenziMax
Geplaatst: 13-02-11 22:29
Wat een beauty! En dat hoofdje, Onwijs leuke pony!
Gem
Geplaatst: 13-02-11 22:52
Wat gaat Roos goeeeeeeeeed!!! . En Nathalie is echt geen 1.75 meter hoor! Of ze moet in een jaar explosief gegroeid zijn . Ik schat haar tussen de 1.65 en 1.70 m maximaal?
Haha dan ben ik in de war met Jainy, die is ietsje langer dan Nathalie. Nathalie zal inderdaad zo rond de 1.65 zijn en Jainy iets van 1.70.
RustyK
Geplaatst: 14-02-11 09:23
@StalFiore, denk het wel als jij de fotograaf was ik had een licht blauwe jas aan. Jammer dat jullie er volgende keer niet zijn. Wie weet ontmoeten we elkaar nog een andere keer.
Rosalinde sprong echt heel leuk, ik vond die sprong met die boompjes echt super gaaf.
Ik heb een kwpn merrie die graag springt maar niet eerder gecrossd heeft, zelf heb ik wel eens eerder gecrossd. Dus ik ben erg benieuwd, was wel heel leuk om het zo allemaal te zien.
Gaan jullie ook wedstrijden mee doen dat je ook naar Lisse gaat, of is dat ook voor de lol?
Wat vind je er groot aan dan Chann? Als ze gewoon staat zit hij strak, alleen met springen heeft hij soms wat ruimte. Is pony maat en nog zelfs ingekort...
Chann_
Geplaatst: 21-02-11 21:30
op foto 2 en 16 kun je het wel heel goed zien. volgens mij zit hij onderaan wat te los, maar kan het niet goed zien. vind het echt een super leuke pony
Lijkt inderdaad te groot, maar als ik hem onderaan strakker maak dan zit hij echt in haar huid. Ik denk eerder dat de bruine elastieken te lang zijn... maar die zijn niet in te korten.
Stal_Fiore
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-11 21:34
Heb ook nog een borsttuig met blauwe elastieken, eens kijken of die beter zit.