Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karrimh schreef:Anouk heeft het super gedaan, foto's zijn altijd een momentopname. de spanning kwam na de les en de volgende keer zal ze meer ontspannen de crosstraining in gaan
norwind schreef:Opmerkelijk, dat al die 3 recente negatieve opmerkingen (Vanky, Loeky Flap, en
Michele1) van 13 jarigen komen. Met die leeftijd is op zich niets mis, maar het zou deze jonge ruiters sieren wat terughoudender met negatieve opmerkingen te zijn.
En inderdaad, Stal Fiore, natuurlijk heeft Anouk ook dressuur lessen. Dressuur is immers de basis van elke andere discipline in de paardensport.
En dan het niet mooi vinden van een hoofdstel. Kom nou toch ! Heb je niks beters te doen.
Henk

Stal_Fiore schreef:Michelle het heeft totaal geen meerwaarde dat jij meldt dat je het hoofdstel niet mooi vindt.
Lotte1990 schreef:Mogen wij 13 jarige dan geen commentaar geven?
Michele1 schreef:persoonlijk vind ik dat hoofdstel, AFSCHUWLIJK![]()
![]()
sorry ff off topic

) doe het dat meisje niet na,en dat ze beetje zenuwachtig was lijkt me vrij normaal als je een overstap maakt naar een grotere pony!Michele1 schreef:ik zeg er toch bij 'sorry ff off topic',
het is anders bedoeld dan dat sommigen het hier opnemen...
maar dat van 13-jarigen vind ik er écht over,...
dat is echt niet acceptabel!
:p Karrimh schreef:Anouk heeft het super gedaan, foto's zijn altijd een momentopname. de spanning kwam na de les en de volgende keer zal ze meer ontspannen de crosstraining in gaan

loeky_flap schreef:Karrimh,
Ik geef je echt gelijk dat er een paar reacties tussen zitten die echt niet kunnen, maar nu worden alle dertienjarige ineens afgezeken?In je op stond niet of het meisje ook dressuurlessen heeft, dus dat geef ik alleen als tip mee, en nu ben ik ineens een verwend minderjarig kind dat nergens verstand van heeft en haar mond maar moet houden?
Storm schreef:Maar Karrimh, met alle respect, als je zelf kritisch naar de foto's kijkt, vind jij het beeld dan goed? Zie je niet dat Anouk achter in de beweging blijft en aan de teugels hangt?
Ik denk zeker niet dat het jaloezie is van de andere posters, maar dat het puur opbouwende kritiek is. Tuurlijk is het geweldig dat zo'n meisje op een toppony mag rijden, maar niet iedereen heeft die ambities
Het is heel goed dat Anouk zo veel begeleiding krijgt, maar wat wij hier zien is slechts deze foto's, en ondanks dat de pony misschien heel ervaren is, zien wij alleen foto's waar ze helaas (nog) niet goed op de pony zit. Bokt is een forum waar iedereen zijn of haar mening mag geven, dat weet je van te voor. Ik zou juist blij zijn met de tips die je krijgt, hier kun je iets mee, nu kun je verder werken met Anouk. Aan alleen 'oooh' en 'aaah' reacties heb je in mijn ogen niks.
Dus ik zou juist leer trekken uit de reacties die je hier krijgt, en blij zijn met het feit dat de mensen proberen om te schrijven dat het anders, beter kan. Het is écht goed bedoelt allemaal
gezegd, terwijl er toch dingen op aan te merken zijn maar dan zegt niemand er wat van, want het is of een andere moderator of een Ferro nakomeling of diegene rijdt ZZ Zwaar. maar een meisje van 11 die haar aller eerste crosstraining heeft die kunnen ze wel hebben en vooral met zijn allen, want samen staan we sterk: ik sluit me hier volledig bij aan.Karrimh schreef:vind toch dat de moderator wat positiever moet zijn en wat opbouwender en een voorbeeldfunctie heeft.