dankje sim en reneemonty! heb je heel toevallig nog een foto van de achterkant van de L boom? (kijken hoe diep het is/hoe groot de boom is)?
Sannnn
Geplaatst: 10-09-10 22:55
@Simmie: Als ik wat stem opzet dan gaat ze meestal wel idd. Weigeringen ofzo maken me niet uit, liever niet natuurlijk. Maar rij gewoon rustig mijn eigen rondje.
Vind het er iig heel mooi uitzien!
Nogmaals bedankt Renee. Je ziet me zondag hopelijk wel langs komen Hopelijk blijft het zondag droog.. Al zijn de voorspellingen niet heel gunstig.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 10-09-10 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt
ReneeMonty
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 22:58
Juventus schreef:
dankje sim en reneemonty! heb je heel toevallig nog een foto van de achterkant van de L boom? (kijken hoe diep het is/hoe groot de boom is)?
Schuin vanaf de linkerkant zodat je de hoogte een beetje kan vergelijken met de 'grasberg' die daar ligt.
Oh, wat leuk om te zien!! Bedankt voor de moeite!!
Heb er zin in................. nog even een dagje wachten!
birte
Geplaatst: 11-09-10 13:41
de waterbak voor de b was vorig jaar inloop met uitsprong, is dat nu ook weer zo? of is het uitloop en dan naar de oxer?
ReneeMonty
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 15:52
birte schreef:
de waterbak voor de b was vorig jaar inloop met uitsprong, is dat nu ook weer zo? of is het uitloop en dan naar de oxer?
Voor de B staat er heel dicht op de waterbak die boomstamsprong, die is heel laag enkel moeilijk als je paard kijkerig op het water is. Dan de inloop en er weer uit bijna direct staat er de oxer.
woei de waterbak MET water voor de L viel mij toch even tegen (maar die hoef ik niet want ik moet B, maar wou even kijken rest van de L vond ik wel gaaf)