Nee rij met de mijne nog geen SGW, wel van plan. De mijne is nogal een laatbloeier dressuurmatig gezien. Springen doet ie wel! T'is ook een beste kerel 1.72 ong. Heeft af en toe een flinke kronkel in zijn koppie waardoor ie nogal eens in de staak gaat, maar dat is puur tijdens de dresssuurmatige oefeningen. Maar ja, we hebben de tijd!
"Bij A via de heg de rijbaan betreden in middengalop!"
Wat een prachtige foto's!
Carmen85
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-10 12:33
ja in die richting kwam het wel ongeveer
Op de lange zijde enkele passen de galop verruimen en voor F terug naar arbeidsgalop ik zei: VOOOR F terug naar arbeidsgalop! (niet over 3 rondjes!)
EvelienH
Geplaatst: 29-08-10 18:35
Wat een super gaaf paard, heel erg zuinig op zijn! Volgend jaar hoop ik ook met mijn jonkie mee te kunnen doen.
Freggle_Edge
Geplaatst: 03-09-10 08:31
Cool! En herkenbaar, mijn Numero Uno zou ook zeuren om de witte hekjes bij de dressuur. Maar voor een flinke heg draaien ze hun hoef niet om, geweldig dat karakter! (al vind ik dat op sommige momenten minder om te lachen...)
haha tja dat numero uno karakter zit er wel in, haar moeder was ook zo'n lekker tutje. Maar gelukkig nog meer het karakter van Kreator (en ook de enorme sprongen). Rustig in omgang, maar zodra je erop gaat zitten moet het gebeuren.