Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimber schreef:Ik heb echt diep respect voor jullie!
verbeekfleur schreef:Wat mega cool! Maar heel even, hoe doe je dat precies??? Ik bedoel die laatste foto, doe je dat puur op gewicht en stem??? Of is jou paard zo een spring fan dat ie gewoon zelf op de hindernis af gaat?
_Orlando_ schreef:Wat knap zeg! Doe het je niet naErg mooie combinatie
ook!
marit01 schreef:Wat super gaaf! Ik snap niet dat mensen dat voor elkaar krijgen...
Ik zou daar het geduld al niet voor hebben, en het lef dat je geen houvast hebt.
Maar het ziet er echt super uit!!
purple schreef:Hee, jij stond bij ons in de regionale krant! Met foto 7, dat je bij Oliver (als ik me niet vergis) komt
Ik vind het echt super gaaf wat jij met je paard kunt, heb er echt respect voor
tokedri schreef:Mooi! Maar waarom sporen?
Motje11 schreef:Ik kan niet veel doen om Otto passend bij de hindernis te rijden. Wat ik wel kan is de laatste passen iets verruimen om beter bij de hindernis te komen, maar dan moet hij wel direct reageren op mijn been. Daarom zijn vooral in het begin van het rijden de sporen handig om hem er even aan te herinneren dat hij echt voorwaarts moet als ik been geef. Want Otto is dat elke dag weer een beetje "vergeten". Daarna zijn ze eigenlijk niet meer nodig.
Ik houd ze gewoon om, als ik ze nodig heb heb ik ze bij de hand, en als ze niet nodig zijn gebruik ik ze niet. Ik heb zelf ook even goed naar deze foto's gekeken of ik hem niet per ongeluk prik, maar zo te zien zijn de spoortjes ver genoeg weg van zijn buik, zelfs als ik mijn tenen wat naar buiten steek.