Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IKbenEllen schreef:Gezellig!Misschien zie ik je dan nog wel, weet nog niet zeker of ik ga
Natalie1993 schreef:Iedereen mag hier komen trainen, er staan voor alle niveaus hindernissen. En Utrecht-Lelystad valt wel mee toch? Ik rijd het elke dag want ik werk in Utrecht.Zou zoiets ook nog een keer willen doen, zonde dat er hier de omgeving niet voor is. Wel echt heel tof.
Sukana schreef:Een wedstrijd, dat gaat helaas niet lukken. Een zadel is verplicht, teugels ook (bit niet) en zelfs stijgbeugels zijn verplicht. Ik heb eens aan de KNHS gevraagd of ik zonder stijgbeugels mag dressuren (doet de Spaanse Rijschool toch ook?) maar dat mag niet omdat het in het reglement staat. Ontzettend goede reden trouwens.Echt ontzettend stoer! Hoop dat ik je een keertje een wedstrijd op deze manier kan zien rijden
suuzepuus schreef:Je kunt hier ook komen trainen, met of zonder instructie. Roxana Graman geeft korte crosscursussen (van 3 lessen) en die zijn echt voor alle niveaus en alle rassen. Dus als je het een keer wilt proberen is dit een leuke manier om erin te stappen. PB me maar even als je meer info wilt, dan zal ik zorgen dat je op de hoogte gehouden wordt van een volgende cursus.pfff, ik denk dat ik met zadel niet zou blijven zitten en mn pony krijg ik er ook niet overheen denk ik.... heel knap en het ziet er erg fijn uit!
boooo schreef:Alle drie de dagen.Gaaf joh!
welke dagen ben je op HE?
SpeedyLove schreef:wat knap zeg!![]()
foto 10 is echt heel leuk geworden!
Elise95 schreef:Opa van moeders kant is Voltaire, opa van vaders kant is Orthos. Zijn vader is een schimmel uit Belgie, genaamd L (Out of the Blue). Ik ben ook heel nieuwsgierig naar zijn vader, dus als iemand me hier iets meer over vertellen kan zou ik dat leuk vinden!Heel gaaf. Mooi paard ook.
ZOu ik mischien ze afstammeling mogen weten, gewoon interesse hoor.
ZusJacobs schreef:Ja, dat doet hij heel goed. En ook met schuin springen is hij goed te sturen. We hebben zondag ook nog een heel schuine hindernis gesprongen. Dat deed hij erg goed, bijna parallel! Die foto moet nog komen, ik hoop dat het een beetje zichtbaar is hoe schuin hij 'm springt.Wauw wat gaaf!
Is hij makkelijk te sturen over de smalletjes?
yvonne1408 schreef:Hoi Yvonne.Dit ziet er echt super uit![]()
![]()
![]()
Mag ik vragen hoe je hier mee begonnen bent?
Zelf zou ik dit ook graag willen gaan doen maar ik het geen idee waar ik moet beginnen
Groetjes Yvonne