@Meryl
ik heb jaren lang gesprongen zonder ijzers en kalkoenen en dit ging net zo goed als nu met ijzers en kalkoenen. Het verschild per paard echt heel erg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Bzoem schreef:Maar zo hoog zoals hierboven is die afsprong bij Reelaer ook weer niet.
En voor zijn leeftijd is hij heel braaf ja, maar die waterbak bijvoorbeeld wordt ze met de paplepel ingegoten (vanaf een vlakkere kant dat wel) en naast de cross elke week in de zomer hebben ze ook een spring/politietraining. De paarden daar kijken bijna nergens meer van op
En even voor de goede orde, de cross op de kampen gaan niet op hoge snelheden.
Maar ik vind Dicapri wel vooruit gegaan vergeleken met vorig jaar!!
Emmalakkie schreef:Ik vind het er goed uit zien hoor iris!
en wat een gezeur over die peesbeschermers en bodyprotector.
die peesbeschermers; iris kan niet zelf beslissen, hij is toch van een manege?
En de bodyprotector is toch echt haar eigen verantwoordelijkheid.
Geef dan liever tips over het rijden.
Dicapri en jij zijn leuk samen
xSannee schreef:Maar als Iris er voor kiest er geen aan te doen... Dan is dat haar eigen verantwoordelijkheid.
Maar goed, laat maar.
Iris het ziet er leuk uit, dicapri is echt een leuk paardje
Anoniem schreef:Emmalakkie schreef:Ik vind het er goed uit zien hoor iris!
en wat een gezeur over die peesbeschermers en bodyprotector.
die peesbeschermers; iris kan niet zelf beslissen, hij is toch van een manege?
En de bodyprotector is toch echt haar eigen verantwoordelijkheid.
Geef dan liever tips over het rijden.
Dicapri en jij zijn leuk samen
Het is niet voor niets dat BP's verplicht zijn op een crosswedstrijd. En bij bijna iedere fatsoenlijke cross instructeur het verplicht is om met een BP te rijden in zijn/haar lessen.
Dus ja ik vind het een erg slechte zaak dat de manege een BP niet verplicht stelt.. En voor de mensen die er geen aan willen schaffen. Die kunnen lekker rondjes blijven rijden in de bak. Het is een keuze die je kunt maken. Want je bent niet verplicht te crossen...