Haha, leuke foto's! Zo grappig dat ie gewoon even kopje onder gaat, weer boven komt en verder doet gelijk of er is niets gebeurd Knap van jou om amper nat te worden!
ik vind vooral deze erg grappig, je zit erop alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
Hahah ja ik moest hier ook hard om lachen. Die oortjes ook nog net zo boven water.
Mooi paard trouwens!
Unoo
Geplaatst: 06-04-10 17:26
Haha wat grappig. Weten we gelijk waar SGW voor staat: Seahorse Goes Wet hihi
Snoekiej
Geplaatst: 06-04-10 17:26
Echt knap dat jullie zo onverstoorbaar door gingen! En dan nog een prijs winnen ook! Die Zazou heeft echt wel een topkarakter. Ik denk dat een ander paard er geen zin meer in had gehad!
Lydia_
Geplaatst: 06-04-10 17:29
chocobroodje schreef:
Nu weten we waar de s voor staat is SGW seahorse ;') Wel hele gave foto's, en wat goed om dan toch 3de te worden
Ts, super gave foto's en wát een paard heb je zeg! Gewoon de oortjes erop houden en doorgaan!
Ow mijn god! Wat een snoekduik haha! Wat grappig dat de fotograaf het heeft vastgelegd, kunnen wij er mooi van genieten! Erg mooi paardje trouwens! En nog gefeliciteerd met je behaalde resultaten. Knap hoor!
Haha, leuk dat de fotograaf dit zo leuk heeft kunnen vastleggen. Hopelijk volgen er idd niet meer te veel van deze foto's Nog een proficiat met je behaalde resultaten. Beiden doorzetters hoor, ik zou zelf toch ook wel flink geschrokken zijn!
Nessie
Geplaatst: 06-04-10 22:37
Respect voor je paard dat hij met zoveel vertrouwen gewoon weer verder gaat Die ene foto met de oortjes is inderdaad leuk & Natuurlijk nog gefeliciteerd met de prijzen.
TeeGee
Geplaatst: 06-04-10 22:38
Geweldige serie en een gaaf paard! Gefeliciteerd met jullie resultaten!
haha, hij houdt zijn oortjes naar voren! zelfs als ie helemaal koppie onder is!
paardrijmiep
Geplaatst: 06-04-10 23:02
Haha.. Grappige foto's ...
ff een vraagje hoe diep is die waterbak wel niet ?? ( lijkt namelijk heel diep ! )
En echt machtig dat hij ook gewoon door ging ..
Toppers !!!
Bob1976
Geplaatst: 06-04-10 23:07
Echt mijn complimenten! Wat een SUPER paard.... En zelf ook goed gereden, je laat je niet uit het veld slaan en springt gewoon verder. TOPPIE. Die laatste foto is schattig... water in z'n oren... Lijkt me echt een stoer droompaard.