Toen ik die foto's van jou terug keek dacht ik: wow die springt hoog!!! En dat die je paardje over de rest dus ook, zo te zien. Geweldig Jullie zijn een leuke combinatie!
Wel balen van de weigering bij de fotograaf, heb je hem daar naderhand nog op aan kunnen spreken?
Die blauwe zelfklevende bandages zijn ook erg gaaf!
kimdepim
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-10 11:18
Mitxa: Super gave foto die je van ons gemaakt hebt trouwens! Ik ben bij de hindernis jury geweest, en die zei ook wel dat de fotograaf dichtbij stond. Helaas kon hij er niks aan veranderen. De fotograaf zei het zelf ook tegen ons. Maar tegen het bestuur werd het verhaal iets omgedraaid. En de federatie vertegenwoordiger was nog al bot . Die moest er niks van weten en had zelf ook bij die hindernis gestaan en de fotograaf stond ver genoeg. Het was alleen zo dat er 2 fotografen stonden. 1 TE dichtbij en de andere had ruim voldoende afstand. De federatie vertegenwoordiger zei dat er maar 1 stond, en die had genoeg afstand. Waarschijnlijk dus niet de fotograaf die ik bedoelde. Maar hij was erg bot en wou er niks van weten en liep weg. Echt aso . Maar goed, hier hebben we ook weer van geleerd, en we gaan vol goede moet naar volgend weekend Westerbork!
Over de bandages, daar zitten inderdaad nog beschermers onder. Het zijn inderdaad ook zelf klevende bandages die niet loslaten. Tape etc is niet nodig. Later vond ik een petje in dezelfde kleur, wat ik wel erg leuk vond .
Bedankt voor de leuke reacties verder .
Over Cantos: het is inderdaad een hele stoere hengst. Wij zouden toch ook nog wel weer een jonge Cantos willen. Morgen is een hengstenshow bij VDL, daar staat Cantos ook. Wij werden gebeld of we wilden komen omdat de fokkers (mijn ouders) dan gehuldigd worden en er een foto van Sofie word laten zien. Dit omdat we afgelopen zomer kampioen zijn geworden in het B springen. En bij alle jonge kampioenen van Cantos doen ze dat
Haha, dit is weer Sofie ten top Echt mooie foto's! Ze pakt het wel snel op hoor. Nu moet ze alleen nog leren dat ze niet zo belachelijk hoog erover hoeft
bianca1980
Geplaatst: 02-04-10 12:59
Ziet er echt super netjes uit !! vind dat je paard idd met veel afdruk omhoog komt, super mooie voorbeen techniek ook.
Nanke
Geplaatst: 02-04-10 13:11
Wauw wat een gave combi zijn jullie! Je houding is ook zo netjes ondanks de wappers die ze maakt, het ziet er echt heel goed uit!!
Woh Ik moet mijn paard deze foto's laten zien! Wat een lucht spring jouw paard zeg! Deed die van mij dat maar eens een keer! Het ziet er ook netjes en makkelijk uit. Voor het plaatje is het alleen wat jammer dat je niet altijd netjes voor je uitkijkt boven de sprong, maar ach.
Margriet: Heb hier zeker een super paard aan . Het is echt mijn vriendin!
mijnponynero
Geplaatst: 04-04-10 20:54
Suoer gave foto's
millie
Geplaatst: 04-04-10 22:22
Mooie foto's hoor! Was leuk om jullie weer een keertje te zien. Volgens mij leert ze dat hoog springen niet af hoor, ze vindt dat veel leuker. Op naar de volgende cross en dan zonder storende fotograven. Paste de worteltjes er nog bij in de auto?