[SGW] Crosstraining met Noble Touch 27 februari Ede

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 07:15

Evie_Bandido schreef:
Leuk al die filmpje's !

Om eerlijk te zijn vind ik dat bokken wel vreemd, zeker als ze het normaal niet doet, ik zou eerder denken dat ze last heeft van haar rug/zadel, zeker als ik kijk naar haar lichaamshouding tijdens het springen?
Als hij het blijft doen zou ik je paard/zadel even laten nakijken.

Zadel kan het eigenlijk niet zijn. Dat heb ik pas 2 maanden. Dus lijkt me dat vrij onwaarschijnlijk. Hij heeft na de training ook niet meer gebokt. Dus het zal wel gewoon spanning zijn geweest. :)

xCharissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 18:56

leuk paardje hij doe het goed
achja dat bokken krijg je er toch nooit helemaal uit maar misschien had hij zn dag niet als hij het alleen toen vaak deed.
goed gereden! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:05

xCharissa schreef:
leuk paardje hij doe het goed
achja dat bokken krijg je er toch nooit helemaal uit maar misschien had hij zn dag niet als hij het alleen toen vaak deed.
goed gereden! :)

Dankje! 2 weken terug in ysselsteyn geweest om de water bak te trainen(hij heeft nogal een angst voor "vreemd" water thuis gaat hij namelijk altijd door het ven) En toen ook nog 1 of 2 lagen boompjes mee gepakt en toen heeft hij ook niet gebokt.

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 09:52

Ik vind het er erg leuk uitzien hoor! :)
Leuke combinatie en het paardje heeft het prima naar z'n zin! (soms een beetje teveel, arme ruiter := ) maar je heb het overal goed opgelost

Gewoon lekker door blijven trainen! =)

essie1995

Re: Crosstraining met Noble Touch 27 februari Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 09:56

Ziet er leuk uit!! Hij vind het volgends mijn ook helemaal geweldig!?

Komt wel goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 15:12

Hij vind het idd super om te doen! en ik ook^^

MizMoonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 15:44

Super leuk al die filmpjes !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:52

Dankje :)

troelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:05

Hoi, ik ben per toeval hier gekomen :D
Leuke filmpjes!!!!! En ik vind het stoer van je dat je dit doet met je paard. En minpuntjes?? Joh we nemen les om er beter van te worden, maar vind plezier het belangrijkste en dat hebben jullie zeker!! ;)
Heel veel succes verder!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 17:40

Dankje! plezier hebben we zeker :) en met de lessen komt het helemaal goed :)

knippen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 09:08

Kijk eens naar de dingen die jezelf zegt! vind je dan niet dat je meer moet oefenen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 09:12

knippen schreef:
Kijk eens naar de dingen die jezelf zegt! vind je dan niet dat je meer moet oefenen..

Tuurlijk moet ik meer oefenen. Dat schrijf ik toch ook :7 Dat ik binnekort weer les heb.. Dus deze reactie begrijp ik niet helemaal..

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 10:48

Joh lekker blijven lessen en genieten, denk dat dat bokken ook een stuk spanning is (wat hij wss van jou voelt?) Maar dat maakt helemaal niets uit, als jullie samen straks er wat meer vertrouwen in hebben zal dat ook wel weg gaan.
Leuk dier!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 10:52

YentlKG schreef:
Joh lekker blijven lessen en genieten, denk dat dat bokken ook een stuk spanning is (wat hij wss van jou voelt?) Maar dat maakt helemaal niets uit, als jullie samen straks er wat meer vertrouwen in hebben zal dat ook wel weg gaan.
Leuk dier!!

Dankje :) 2 weken geleden nog naar ysselstijn geweest om de water bak te oefenen(blijf struikel punt) toen heeft hij niet gebokt en was hij erg braaf. Dus het zal waarschijnlijk gewoon mijn spanning geweest zijn :) En over 2 weken hebben we weer les :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 16:59