Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MelanieB schreef:billy1 schreef:Ik vind hindernis 11 echt te belachelijk voor woorden voor B / L paarden, dit is een combinatie die in een 1 sterren cross thuis hoort. Verder weer een erg mooie cross!
Is idd echt een rotcombinatie.
Aangezien dit mn 2e cross word ga ik lekker voor het alternatief, peps komt altijd wat terug op opsprongen en dan is de vaart voor die boom niet genoeg.
Die staat op 1 galopsprong of niet?
Edit: ook Mel is traag van begrip.Zie dat de stam naar achter gaat.
Nouja, ik kijk wel.

. Allemaal makkelijke hindernissen is ook saai. Al hangt het er dan weer van af hoeveel crossen je al gereden hebt. hoeveel ervaring etc.

billy1 schreef:Ik vind hindernis 11 echt te belachelijk voor woorden voor B / L paarden, dit is een combinatie die in een 1 sterren cross thuis hoort. Verder weer een erg mooie cross!

Caiitliin schreef:Hee ik heb een vraagje hierover,
misschien een beetje dom maar ik vraag het me toch altijd af
kan een paard nou niet zen benen breken over die boomstammen?
licht alles los of ligt het gewoon vast en moet ie ze voeten maar optillen?
sorry voor de domme vraag (a)
xxxx

billy1 schreef:Ik vind hindernis 11 echt te belachelijk voor woorden voor B / L paarden, dit is een combinatie die in een 1 sterren cross thuis hoort. Verder weer een erg mooie cross!
Het is niet eens een echte opsprong en het boompje stelt weinig voor. Vertrouw je het niet, dan kun je simpel het alternatief pakken. K heb er overigens ook geen problemen op gezien (nog nooit overigens).
rowo schreef:billy1 schreef:Ik vind hindernis 11 echt te belachelijk voor woorden voor B / L paarden, dit is een combinatie die in een 1 sterren cross thuis hoort. Verder weer een erg mooie cross!
Dan heb je het vast over een hele lichte 1 *. Ik vind hem absoluut niet te zwaarHet is niet eens een echte opsprong en het boompje stelt weinig voor. Vertrouw je het niet, dan kun je simpel het alternatief pakken. K heb er overigens ook geen problemen op gezien (nog nooit overigens).
Hindernis 5 vond ik overigens wel heel erg stoer!! Water zien de paarden echt niet, maar hij s wel heel origineel gebouwd!
, ik heb er idd vandaag ook geen problemen op gezien maar meerdere (top)ruiters en cross parcours bouwers gesproken en die vinden deze hindernis allemaal echt niet kunnen voor L paarden. Ik heb hier dan ook het alternatief genomen omdat ik het niet fair voor m'n paard vond. Het beestje heb ik nog maar net en moet al ineens crossen. Ik vind dat deze hindernis voor zulke onervaren paarden echt te onoverzichtelijk is.