Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Splash_ schreef:Jeetje wat ziet dat er gaaf uit, en wat leuk opgebouwd! Knappe vent heb je onder je billen!

xxxphoebe schreef:Ik vond het bij jou ook harstikke goed gaan. (Ik was mijn zus op die donkerbruine kwpner aan het filmen) Oke, hij werd soms en beetje overmoeding/enthousiast, maar wat een kracht.
Zou denk ik alleen met dit zadel toch nog proberen net een gaatjes langer te gaan zitten.
en Michiel geeft zeker heel leuk les.
(En ja, mijn zus is nu ook besmet)
. Ga volgende keer proberen met nog een gaatje, heb alleen best snel last van mijn enkels.Issy schreef:De foto van Sjolvir is ook gaaf zeg, hij heeft ruimte genoeg met springen zo te zien.

hahah ASsi_ schreef:Echt leuke foto's Mirjam! Tristan had t zo te zien erg naar zn zin(en jij ook!)
Die ene foto van Sjolvir is erg gaaf, das er wel een om ergens vergroot op te hangen
, aandenken aan ons grote stoere avontuur
Meryl schreef:wat een enorm gaaf paard! Jullie zien er stoer uit. Dat je dat met dressuurzadel aandurfde. Heb 1 x gesprongen met m,n dressuurzadel en bij de eerste de beste sprong die niet mooi uitkwam werd ik uit m,n zadel gelanceerdgeen succes voor mij dus
? Maar goed, ik ben zo'n dressuurprikker dat ik denk dat ik het beter af kan op m'n dr. zadel dan wanneer er een spring/vz zadel op zou liggen hoor 
yorin schreef:Heerlijk dier..! Wat een fijne galoppade zeg! Lijkt me heerlijk om op te zitten haha En man springen met een dressuurzadel.. lastig hoor kweet wat het is..hahah
!