[SGW] Tristan en ik op 'puppy' cross in Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Re: Tristan en ik op 'puppy' cross in Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:30

Jeetje wat ziet dat er gaaf uit, en wat leuk opgebouwd! Knappe vent heb je onder je billen! :D

xxxphoebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:52

Ik vond het bij jou ook harstikke goed gaan. (Ik was mijn zus op die donkerbruine kwpner aan het filmen) Oke, hij werd soms en beetje overmoeding/enthousiast, maar wat een kracht.
Zou denk ik alleen met dit zadel toch nog proberen net een gaatjes langer te gaan zitten.
en Michiel geeft zeker heel leuk les.
(En ja, mijn zus is nu ook besmet)

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 15:47

wauw wat een ontzettend gaaf paard om te zien!
ik vind jullie een mooie combinatie!

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:47

De foto van Sjolvir is ook gaaf zeg, hij heeft ruimte genoeg met springen zo te zien.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 10:43

Splash_ schreef:
Jeetje wat ziet dat er gaaf uit, en wat leuk opgebouwd! Knappe vent heb je onder je billen! :D

Was idd erg leuk opgebouwd, ongemerkt hebben we best wel spannende dingen gedaan :Y)

xxxphoebe schreef:
Ik vond het bij jou ook harstikke goed gaan. (Ik was mijn zus op die donkerbruine kwpner aan het filmen) Oke, hij werd soms en beetje overmoeding/enthousiast, maar wat een kracht.
Zou denk ik alleen met dit zadel toch nog proberen net een gaatjes langer te gaan zitten.
en Michiel geeft zeker heel leuk les.
(En ja, mijn zus is nu ook besmet)

Je zus ging ook erg leuk, braaf paard ook! Tris vond het helemaal geweldig ja, gelukkig kon ik zijn enthousiasme aardig in handen houden na 1e uitspatting :P

En beugels korter bedoel je denk ik ;). Ga volgende keer proberen met nog een gaatje, heb alleen best snel last van mijn enkels.

Issy schreef:
De foto van Sjolvir is ook gaaf zeg, hij heeft ruimte genoeg met springen zo te zien.

Dat is een aardige wapper hè, stond zelf ook een beetje vd foto te kijken hoor, vind 'm heel stoer :))

ASsi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:55

Echt leuke foto's Mirjam! Tristan had t zo te zien erg naar zn zin :) (en jij ook!)

Die ene foto van Sjolvir is erg gaaf, das er wel een om ergens vergroot op te hangen 8-)

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:18

wat een enorm gaaf paard! Jullie zien er stoer uit. Dat je dat met dressuurzadel aandurfde. Heb 1 x gesprongen met m,n dressuurzadel en bij de eerste de beste sprong die niet mooi uitkwam werd ik uit m,n zadel gelanceerd :+ geen succes voor mij dus :P

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 08:57

Heerlijk dier..! Wat een fijne galoppade zeg! Lijkt me heerlijk om op te zitten haha En man springen met een dressuurzadel.. lastig hoor kweet wat het is.. :D hahah

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 21:06

ASsi_ schreef:
Echt leuke foto's Mirjam! Tristan had t zo te zien erg naar zn zin :) (en jij ook!)

Die ene foto van Sjolvir is erg gaaf, das er wel een om ergens vergroot op te hangen 8-)

We hadden het inderdaad super naar ons zin! Die foto gaat er zeker uitvergroot komen :j, aandenken aan ons grote stoere avontuur 8-)

Meryl schreef:
wat een enorm gaaf paard! Jullie zien er stoer uit. Dat je dat met dressuurzadel aandurfde. Heb 1 x gesprongen met m,n dressuurzadel en bij de eerste de beste sprong die niet mooi uitkwam werd ik uit m,n zadel gelanceerd :+ geen succes voor mij dus :P

Thanks! Had je ook niet gelanceerd geweest met een ander zadel :P ? Maar goed, ik ben zo'n dressuurprikker dat ik denk dat ik het beter af kan op m'n dr. zadel dan wanneer er een spring/vz zadel op zou liggen hoor O:)

yorin schreef:
Heerlijk dier..! Wat een fijne galoppade zeg! Lijkt me heerlijk om op te zitten haha En man springen met een dressuurzadel.. lastig hoor kweet wat het is.. :D hahah

Hij heeft inderdaad een super galoppade, kan tot een dubbeltje sluiten, we hebben ook altijd goede cijfers op de eenvoudige wissels :j!

Zondag mogen we weer, heb er zin in!