Ik had op allebei de coupons 2 zessen en een 5. De 5 was voor houding en zit van de ruiter, en er stond bij: Verlicht zitten. Dat doe ik wel, maar ongeveer 20m voor de sprongen ging ik al zitten, omdat ik Vorstin slecht terug kreeg. De ene jury zat op plekken waar de hindernissen dicht op elkaar stonden, dus daar ben ik blijven zitten tussendoor, en de andere zat bij het water, en ik ging net voor de bocht zitten. Hij heeft mij dus zittend aan zien komen. Net jammer dus. De cross daarvoor had ik de hoogste stijlpunten van de B, dus ik denk dat ik wel net (genoeg) rijd.
Nou dat vind ik wel zwaar overdreven dan, ik snap dat ze liever hebben dat je verlicht zit maar net wat jij zegt, als een paard te heftig wordt leer ik toch ook echt dat ik moet gaan zitten om m bij me te houden en vlak voor de sprong is dan vroeg zat!
Ik vind je in ieder geval een keurige houding hebben!
florence123
Geplaatst: 30-06-09 13:47
leuk dier het plezier straalt er echt vanaf!
loveswinnie
Geplaatst: 30-06-09 14:12
super leuke fotos en wat een leuk blauw setje heb je
Leuke foto's om naar te kijken, het plezier straalt er vanaf, bij paard en ruiter. Jullie zijn leuke combinatie. Geniet van je topper en zo te zien ga je nog ver komen!
Jetske
Geplaatst: 03-07-09 14:50
Echt fijn dat ze nu zo goed de crossen doorgaat Shanouk! Het zijn weer mooie foto's
super vett ik wil het misschien ook gaan doen over een tijdje maare ik denk dat mijn moeder er niet op staat te springen ze vind dat maar zzooooo eng!!! maarja ik ben haar al aan het overtuigen haha
Wat een gaaf paard. Ik heb een dingetje, probeer als je haar terug neemt ook met je zit duidelijk te maken dat je terug wil, het lijkt dat je nu met je zit precies tegenwerkt op wat je wil (zo zag ik het uit die foto dat je haar wat rustiger wilde maken.) Echt een mega gaaf paard volgens mij is het zeker de makkelijkste niet! Top!