CoriienRN schreef:Oke ring 2 is erg leuke jury Das mijn stal baazin En de L pony's wordt weer gejureerd door mijn staleigenaar en instructrice
Snoek oke dan ja was wel grappig, ging vragen of het hek eerder open moest zegt ze is goed hoor meid dan zie ik je 2 uur later wel in de ring verschijnen
ziet er mooi uit, bij mij begint het ook te kriebelen!Helaas ligt dit voor mij aan de andere kant van het land, dus iets te ver weg...Het water lijkt inderdaad net een meer, misschien zwemkleding mee nemen...
Corien, hoe kom je erbij dat de punt van foto 11 nog verplaatst gaat worden??? Die staat daar toch op een super plek vaan de M en de Z combinaties!
Ja ik weet niet ze zijn nog volop bezig en de parcour bouwer zij ook dat het 1 en ander nog verplaatst zou worden
bvw schreef:Het water lijkt inderdaad net een meer, misschien zwemkleding mee nemen... Het is een klein deel van het meer Nessah: vrijdag: dressuur NKzaterdag: L, M, Z paarden (NK) + open klasse L & M, Z ponyszondag: B paarden, L, B ponys, BB paarden en ponys
misschien een gekke vraag, maar ik doe oeffencross en is mijn eerste keer:-)Weet iemand wat er voor de BB aan de sprongen veranderd word?gr
CoriienRN schreef:Oke ring 2 is erg leuke jury Das mijn stal baazin Wat een bekende alweer Ring 3 word namelijk gejureerd door iemand die bij mij op stal staat.