eertjuh22 schreef:concullega![]()
brabantse ruiterdagen wil ik voor de eerste x gaan springen (als we het doen, doen we het gelijk goed he)
cross zou ik niet weten, heb geen idee hoe en waar ik in moet schrijven voor zoiets![]()
zal er de volgende keer op letten dat ik meer vooruit blijf kijkenheb geen zin om in het water te belanden namelijk
Ok leuk!
Dan zie ik je iig in oudenbosch, want daar start ik ook in het b! Het B springen staat er altijd wel redelijk hoor, alleen het L en hoger vind ik daar altijd wel aan de maat staan, dus start ik ook nog lekker b
En inschrijven voor de cross is niet zo moeilijk hoor, je neemt een dressuurstartcoupon vult hem in en doet hem op de post naar het wedstrijdsecretariaat en je staat ingeschreven.
Voor princenhage kun je het adres etc vinden op de site die marloes net gaf, voor andere wedstrijden kun je de kalender vinden op http://www.eventingsport.com.
Ook een leuke SGW wedstrijd en dichtbij is de mosten in belgie altijd ergens eind oktober/begin november. En daar kun je ook het hele jaar door trainen.
Edit: Zie dat mijn zus me al weer voor is geweest
)
heb geen zin om in het water te belanden namelijk