[SGW] Soof @ crosstraining Brugman/Vd Schans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 15:34

@ amaze: afgelopen zaterdag de cross ging alles helemaal super tot de waterbak.. uitgebeld en dus uitgesloten -O- . Dressuur stond ik 1e (met 206 hihi, dressuurpikker) en springen foutloos dus stond er erg goed voor, erg jammer dus maar volgende keer beter!
Dus helaas Apple, ondanks het oefenen en het vertrouwen die ze hier op de foto's uitstraalt toch uitgebeld op de waterbak.
Van de zomer ga ik gewoon elke plas in die ik tegenkom buiten zodat ze veel waterpartijen ziet, en dan van het najaar misschien nog eens weer proberen! ;)

CarpeDiem

Re: Soof @ crosstraining Brugman/Vd Schans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:18

Water is gewoon een kwestie van vertrouwen opbouwen. Dus zeker veel oefenen :j
Met andere paarden, met begeleiding, én alleen.

De fotos zien er in elk geval super uit! Dus daar kan het niet aan liggen! Met het water komt het vast ook wel goed!
Heel veel plezier en succes!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:40

Ach jammer joh..
Maar waarom in het najaar pas weer?
Zijn nog veel meer crossen hoor..
Inderdaad gewoon lekker oefenen, dan komt het vast goed :)

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:42

Knap hoor, dat je dat durft ook :D
gaat vast goed komen :)

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 21:07

Dankje voor de reacties!
@carpediem: heb er ook wel vertrouwen in dat het wel goed komt met het water, ze pakte het tijdens de trainingen best snel op dus gewoon veel laten zien en oefenen!
@annemieke: ja weet dat er nog wel meer crossen zijn, maar het is voor mij puur voor erbij en voor de afwisseling. Daarom vind ik het niet nodig om er een uur of meer voor te rijden. In het najaar zijn er genoeg leuke crossen hier in de buurt, een halfuur of korter rijden. Vind het erg gaaf hoor maar blijf toch een beetje een dressuurprikker ;) Daarnaast is Soof nog geen 5 dus doe het mooi rustig aan :)

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:32

Haha, jammer! Ach, Gorssel is ook begin september al weer!

maaikelhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:42

toosjeto schreef:
leuk paard en het ziet er ook allemaal goed uit; je paard heeft er duidelijk lol in
maar ik ben zelf geen fan van dit soort training
ben je zelf nooit bang dat je paard de hoogte niet haalt door wat voor reden dan ook en een flinke smak maakt?
het nadeel en dus het enge van dit soort hindernissen vind ik dat de hindernissen vast staan en dus niet omvallen indien het paard de hindernis niet haalt.
Ik zelf zou mijn paard aan zo gevaarlijke objecten niet willen blootstellen, waarom niet gewoon een springparcours rijden?

@ toosjeto springparcours is ook super leuk, maar sommigen mensen vinden het geweldig om te crossen en over natuurlijke hindernissen te springen, accepteer dat gewoon.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:14

mooie foto's. :) wat een heerlijk terrein he?
die trakehner en puntjes waren echt niet de makkelijkste hindernis. netjes!

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:48

Zooo Mas :D
Dit is de 1e keer dat ik deze foto's zie :P Maar echt super gaaf!!
Die hindernis die Trakehner ofzo.. (ik ben niet bekend met eventing;)) haha.. ziet er wel eng uit hoor!! Brrr...
Knap dat jij en je paardje dat zo maar even doen!!
Naja.. water genoeg hier in de buurt toch? En wanneer het regent gewoon ff door de plassen heen crossen..
Jammer dat bij de club nu net die waterbak voor mennen weg is.. Anders had je daar een beetje mee kunnen oefenen ;)