Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:Winxz_Bas : je moet toch je combinatie nummer invullen ?
kiimberley: nee helaas we we hebben 1,5 uur er over gedaan om hem de trailer op te krijgen.. Maar ik heb inmiddels contact met iemand die noble (en mij ) kan leren hem er weer normaal op te krijgen !
YankeeBoy : dat kan goed ja ! (plaats best veel topic's idd ) en dankje
Maar gelukkig heb je iemand die je er goed mee kan helpen.. Me ma zei nog; is dat dat paard die meereed in je les? In de les was t zo'n rustig & nuchter paard.. haha!
kiimberley schreef:Anoniem schreef:Winxz_Bas : je moet toch je combinatie nummer invullen ?
kiimberley: nee helaas we we hebben 1,5 uur er over gedaan om hem de trailer op te krijgen.. Maar ik heb inmiddels contact met iemand die noble (en mij ) kan leren hem er weer normaal op te krijgen !
YankeeBoy : dat kan goed ja ! (plaats best veel topic's idd ) en dankje
Das wel balen dan!Maar gelukkig heb je iemand die je er goed mee kan helpen.. Me ma zei nog; is dat dat paard die meereed in je les? In de les was t zo'n rustig & nuchter paard.. haha!
) maar met laden was het echt een draak! En ik was idd erg blij dat er van die lieve mensen waren die wilde helpen met hem dr op te krijgen
celintjuh schreef:Euhm, wat ik alleen er even bij wil opmerken (weet niet of er al iets van gezegd is, heb geen zin om ALLES te gaan lezen..) maar ik vind als je de eerste keer een crosstraining krijgt dat je dan wel ff de veiligheid en volwassenheid kan hebben om gewoon chaps met joppers of gewoon laarzen aan te doen ipv alleen die joppers.. geeft je meteen meer stevigheid.. dit is best riskant als ik het zo mag noemen..
Voor de rest wel heel erg leuk zeker voor een eerste keer!
Succes ermee.