[SGW] Noble @ crosstraining moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Winxz_Bas

Re: Noble @ crosstraining moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 16:01

je combinatie nummer.. je kan er neerzetten: in aanvraag.

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 16:03

Anoniem schreef:
Winxz_Bas : je moet toch je combinatie nummer invullen ?

kiimberley: nee helaas we we hebben 1,5 uur er over gedaan om hem de trailer op te krijgen.. Maar ik heb inmiddels contact met iemand die noble (en mij ) kan leren hem er weer normaal op te krijgen !

YankeeBoy : dat kan goed ja ! (plaats best veel topic's idd ) en dankje :)

Das wel balen dan! ;( Maar gelukkig heb je iemand die je er goed mee kan helpen.. Me ma zei nog; is dat dat paard die meereed in je les? In de les was t zo'n rustig & nuchter paard.. haha! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 16:04

Winxz_Bas schreef:
je combinatie nummer.. je kan er neerzetten: in aanvraag.

oke ! dan ga ik dat vanavond eens even doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 16:05

kiimberley schreef:
Anoniem schreef:
Winxz_Bas : je moet toch je combinatie nummer invullen ?

kiimberley: nee helaas we we hebben 1,5 uur er over gedaan om hem de trailer op te krijgen.. Maar ik heb inmiddels contact met iemand die noble (en mij ) kan leren hem er weer normaal op te krijgen !

YankeeBoy : dat kan goed ja ! (plaats best veel topic's idd ) en dankje :)

Das wel balen dan! ;( Maar gelukkig heb je iemand die je er goed mee kan helpen.. Me ma zei nog; is dat dat paard die meereed in je les? In de les was t zo'n rustig & nuchter paard.. haha! :+

idd met de les was hij erg braaf (mij net iets te braaf :Y) ) maar met laden was het echt een draak! En ik was idd erg blij dat er van die lieve mensen waren die wilde helpen met hem dr op te krijgen :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 16:58

Moderatoropmerking:
Graag nu weer on-topic!
Trailerlaadproblemen horen in een ander topic thuis!

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 19:58

Wauw wat een leuke draver! Commentaar is al gegeven :)

celintjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:48

Euhm, wat ik alleen er even bij wil opmerken (weet niet of er al iets van gezegd is, heb geen zin om ALLES te gaan lezen..) maar ik vind als je de eerste keer een crosstraining krijgt dat je dan wel ff de veiligheid en volwassenheid kan hebben om gewoon chaps met joppers of gewoon laarzen aan te doen ipv alleen die joppers.. geeft je meteen meer stevigheid.. dit is best riskant als ik het zo mag noemen..
Voor de rest wel heel erg leuk zeker voor een eerste keer!
Succes ermee.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:54

celintjuh schreef:
Euhm, wat ik alleen er even bij wil opmerken (weet niet of er al iets van gezegd is, heb geen zin om ALLES te gaan lezen..) maar ik vind als je de eerste keer een crosstraining krijgt dat je dan wel ff de veiligheid en volwassenheid kan hebben om gewoon chaps met joppers of gewoon laarzen aan te doen ipv alleen die joppers.. geeft je meteen meer stevigheid.. dit is best riskant als ik het zo mag noemen..
Voor de rest wel heel erg leuk zeker voor een eerste keer!
Succes ermee.

Alles??? Het is éen pagina!!! En ja dit was dus wel al genoemd, daarnaast reageer je in een topic wat al anderhalve maand oud is, beetje laat om dan ook nog commentaar te geven wat al gegeven is. Ik tem dus.

Sim

Re: Noble @ crosstraining moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:06

OUd topic en daarom een slotje.