Die ene foto is inderdaad niet bepaald charmant, maar vind het toch netjes dat je 'm geplaatst hebt als je weet dat er waarschijnlijk commentaar op gaat komen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GvdT schreef:MJ, jij bent 1 van de weinige die weet hoe achtelijk ze af en toe af kan gaan. Ben vorig jaar niet voor niets met mijn kop tegen een dakje boven de hindernis gekomen met een hersenschudding als gevolg.
Talida schreef:En ach het blijft een eeuwenoude discussie, ik denk alleen maar: Als het paardenleed echt zo vreselijk zou zijn dan zou dit (of een ander) paard echt niet zo zn best doen en lol hebben hierin
Sussie85 schreef:Eigenlijk zou iedereen is een crosstraining moeten volgen (let wel: onder begeleiding) voordat ze commentaar gaan leveren.
Ibonn schreef:En onze paarden vergeven ons een foutje
GvdT schreef:Wat ik wel grappig vind is dat ik tijdens alle trainingen die ik in de loop der jaren bij verschillende mensen heb gereden (oa, Alice, Jan v Beek, Rob Jansen, Rom, Michiel, Chantal) te horen krijg dat ik mijn paard (of pony destijds) niet los mag gooien en meer moet ondersteunen in het terrein.
Caatje1986 schreef:Jammer dat een stel mensen van een bepaalde sekte altijd uit zijn op een rel.[/size] [size=9]Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik dooooooodmoe wordt van al dat gezeur van niet-SGW-ers, mijn mening is dan kijk niet, SGW-ers kraken ook niet andere takken van sport af. Tevens zijn foto's momentopnames!
GvdT: knap hoor je eerste Z cross doe het je niet na!
MyrtheNH schreef:Daar hoor ik niet bij hoor, ik vind het echt een mooie tak van sport.
Ik kan me ook goed voorstellen dat je zo op je paard zit als je de waterbak in gaat.
Zelf heb ik een heel fijn paard, maar die beschikt niet over het uithoudingsvermogen en ze vergeeft geen fouten. Iedere fout die je als ruiter maakt krijg je één op één van haar terug gekaatst.
Wat ik me cht serieus afvraag: hoe schat je nou de breedte van een hindernis in? Ze zijn zo divers dat me dat kanp lastig lijkt..