Wat onwijs gaaf om dit zo te kunnen zien. Ik heb al langere tijd de droom om ooit eens SGW te starten met een (mijn) Tinker, en weet nu bijna zeker dat dit echt iets voor ons is! Helemaal nu ik voorzichtig de hoop begin te krijgen dat mijn Tinkerdame wel redelijk kan springen (laten we zeggen, ze is nu 2 en gaat met veel plezier OVER een hindernis ipv ERDOOR )
Hoe hoog zijn de hindernissen ongeveer?
Gaaf paardje ook
kynshiri
Geplaatst: 02-12-11 00:00
nou die dikzak van mij had halverwege al morsdood blijven liggen denk ik wel eens fijn om mee te rijden zo
Wat een heerlijk filmpje, dankjewel!!! Ik heb er echt van genoten... Het is ook wel een droom hier maar geen tijd genoeg om te trainen . Echt supermooi om dit te zien!
Heel erg gaaf filmpje! Ik krijg ook helemaal de kriebels als ik dit zie. Hoop dit ooit ook met mijn paard te doen. Nu in elk geval alvast een voorproefje. Thanx!
k vraag me af hoe je zo'n parcour onthoud.. het is het leuk om zoiets te zien.. maar vraag me af.. stel een paard red een hindernis niet.. en je hebt juist net een boomstam... wat dan.. kunnen de gevolgen groot zijn...
Wauw!! Wat ontzettend gaaf dat je dit op deze manier hebt gefilmd!! Heb er ook helemaal van genoten haha!! Die lieve pretoortjes die erop zitten! Geweldig!! Hoop dit ook in de toekomst nog eens te gaan doen. Heel veel succes verder samen!!
Tsja, ik sluit me bij de anderen aan; ontzetend leuk om mee te kunnen kijken!! Vooral een keer niet bij de hoogste klassen, dit maakt het veel leuker, dichterbij je eigen niveau (voor de meesten van ons denk ik).
Fijne combinatie ook, jij netjes en rustig met je stem en volgens mij ook een heel fijn paardje!
Super tof ! Ik zat helemaal op het puntje van mijn stoel bij elke hindernis haha
LauraSaskia
Geplaatst: 20-02-12 13:37
Wat supervet zeg! dit mag je wel vaker doen
lovelucky
Geplaatst: 28-02-12 13:54
Ben niet de eerste die het zegt, maar wat super gaaf om te zien! En het ziet er heel netjes en gecontroleerd uit! Echt top! Krijg helemaal zin om ook een keer mee te doen met mijn schaapje! Vond het grappig en super lief om te zien, dat wanneer jij even niets zegt, de oren van je paardje echt zo naar achteren draaien van: "doe ik het nog goed baasje?"
Ik heb het filmpje inmiddels meerdere malen bekeken en ik blijf het ontzettend leuk vinden om zo de hele rit mee te kunnen maken ! Wanneer heb je weer een cross? Zou leuk zijn als we weer een nieuw parcours mee mogen maken
Jee wat laat dit filmpje me genieten en verlangen naar weer een cross te rijden. Zelf princenhage vaak gereden, dus ken het parcours grotendeels. Herinneringen... Maar wat een lieve en leuke amazone, en wat zijn die oortjes van het paard/pony toch geweldig om te zien. Genieten!