lijkt me wel op zijn plek dan
lees ik goed dat je wss terug mag rijden? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zéker deze maand nog!
Jippy goed nieuwsss!!!
En wat zei ik, zeker deze maand, het is nog augustus.
Zeker in september dus!

Wat een fantastische eerste kampioenschap was dat toen, ik legde de cross stil.

In het begin als ik draaf, doet het wel nog wat pijn maar naarmate ik langer rij, hoe beter het gaat. Wel voel ik nog dat mijn slechte enkel nog lang niet zo soepel is dan mijn goede enkel! Maar ik al blij genoeg dat ik weer kan paardrijden!

Als er niet meer wordt gereageerd, post ik niet meer. Pb's mogen uiteraard wel nog altijd!
Zaterdag voor het eerst een rustig springlesje (sprongen van max. 60 cm) en geen probleem met mijn enkel.
Soepelheid is wel nog slecht, hak kan ik niet goed uitdrukken. Het zit als het ware geblokkeerd.
Het is stijf in het begin maar komt soepel! Maar het is precies alsof het geblokkeerd is. Ik kan niet die plooihoek niet kleiner maken. (tenen naar knie plooien) ondanks ik erg veel stretch.
Maar platte stukken met schoen met hak gaat perfect eigenlijk. Ik kan vlot stappen!
En als ze niet veel meer kunnen doen, dan is 't mijn levensstijl wat aanpassen, lang rechtstaan is not done. (maw hele avond/nacht, denk maar aan concerten, uitgaan,...) Maar goed daar denken we nog niet aan!