Dressuur ging (net geen wp en ergens rond 2/3 vd groep van 30 Z combi's). Springen heb ik zelf helaas verknoeid.... 4 balken + 1 stop wat echt niet normaal is voor ons. De cross ging echter echt SUPER
We waren helemaal foutloos met en wel 19 sec. over de toegestane tijd, maar daarmee waren we nog de 3e snelste vd hele Z! Uiteindelijk waren we zelfs nog 11e vd ring, wat dus helemaal niet slecht is voor de eerste keer Z
Ben reuze trots op ons
Heb ook diverse complimenten gehad over hoe ik op diverse hindernissen gereden heb. Dat is echt super, vooral nadat t springen zo slecht ging (ik was te veel terug ah rijden ipv vooruit
, en toen sloegen de zenuwen op n gegeven moment toch echt wel toe)De pittige trekhener nr. 4 (het zweepje was trouwens meer voor mijn zelfvertrouwen dan voor Pasjha
)

En de nieuwe waterhindernis van dit jaar: een flinke bak op de rand vh meertje. Na de sprong kwamen we in diep water, ondanks dat we ruim binnen de vlag bleven.... Vandaar dat ik in t water n beetje raar kijk

De sprong direct na t water:

Ungaro heeft in Chaam weer L gelopen. Dressuur ging wel redelijk, stond gedeelde 6e. Met springen was hij ietsie
té entiousiast maar wel foutloos. En in de cross was hij alleen maar blij dat ie weer mocht crossen
Uiteindelijk hadden we de 2e prijs en we hebben ook een fijne zweetdeken gewonnen!Lekker hoog op de oxer na t water

En ik heb nog een aantal hindernisjury's bedankt tijdens dit rondje
Het voelde zo lekker dat ik daar wel aan toe kwam. Heb achteraf daarvoor zelfs nog een bedankje vd organisatie gehad