Voor Fay was het de vijfde cross, de tweede keer in het L, en wat deed ze het weer fantastisch, het is echt een heerlijk paard om te rijden, ze doet alles zo makkelijk! De dressuur ging heel fijn, we kregen dan ook 196 punten. Het springen was foutloos, en de cross ook! Zelfs de smalletjes en het best lastige puntje gingen superstrak! Wel nog flink wat tijdfouten, maar dat vind ik voorlopig geen enkel probleem. Fay is nog zo jong en ik rijd liever op vertrouwen dan dat ik koste wat kost de tijd wil halen. De lange stukken geef ik wel gas, maar ik wil haar ruim voor de hindernis wat terug kunnen rijden zodat ze niet overvallen wordt door een hindernis, en dat kost tijd!
De foto's zijn met dank aan Victor Krijt en Wim Bussink, de filmpjes van het springparcours, stukje cross en de gaafste, de gopro film van de hele cross! Oh, en ja, ik ben soms wat enthousiast onderweg
Ben gewoon supertrots op dit paard!

Fay zag de fotograaf wel, ik niet!

Springparcours
Stukje cross
En de Gopro film!
Geniet er van!
)
En ik als kijker daarmee ook!
Echt heerlijk om naar te kijken/luisteren. Geweldig hoe je paard reageert op de stemhulpen en geweldig hoe vaak je 'm beloont!