Gister heb ik voor de 2e keer met (verzorgpony) Sandro gecrossed! Ik heb elke 2 weken dressuur les van Roxana Graman en ga dus ook af en toe een spring en crosslesje meepakken bij haar

Sandro heeft vroeger, toen hij nog wat jonger was altijd al gecrossed maar vanwege een blessure eigenlijk nooit meer gecrossed daarna
Nu mag ik hem weer rustig oppakken in het springen en crossen!! Als je alleen al het crossterrein opkomt is hij helemaal happy en springt hij alles wat hij kan zien! Gister heb ik ook volop genoten van alles! Wat ben ik blij dat ik deze pony mag verzorgen! Ik hoop dit jaar mijn eerste officiele cross te kunnen rijden! maar eerst een wp in de B (springen) halen

alle foto's zijn gemaakt door Jolanda Westrik!
heb de foto's zo goed als mogelijk op volgerde geplaatst

1. eerst even goed luisteren wat we moeten doen

2. daarna beginnen met een laag boomstammetje

3. met daarna een ander boomstammetje

4. over de heg! Sandro is typisch zo'n pony dat niet half door de heg gaat maar en gewoon volledige overheen gaat zonder een takje aan te raken

5. geconcentreerd luisteren wat de bedoeling is! en natuurlijk belonen! toppony dat hij is!

6. boomstammetje

7. daarna het meer technischer werk! heuvel op, heuvel af met een boomstammetje tussendoor!
op de heuvel

8. boomstammetje van de heuvel af

9. om het nog iets spannender te maken. Heuveltje op, heuvel vrij stijl af met ook halverwege een boomstam en dan het water!

10. lekker door het water!

11.

12. boompje in het water!

Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als dat ik heb gedaan!
Ziet er keurig uit.