Ik en mijn bijrijdpaard rijden nu al bijna 2 jaartjes samen wat rond, ik heb vanaf het begin met haar spring en crosslessen gevolgd, gisteren heb ik weer wat hindernissen gepakt, en kreeg net een telefoontje van de eigenaresse dat ik zo ontzettend vooruit ben gegaan!
Echt ontzettend leuk! Nou zo zag het er in het begin uit (even ver zoeken hihi
) :
Niet echt geweldig, ik laat der te los, ga niet mooi mee met de sprong, voeten te ver in de beugel en hakken omhoog, totaal plaatje vreselijk

We zijn blijven trainen, en oefenen, klein begonnen en steeds wat groter, met steeds iets meer resultaat.
Dit is een jaartje geleden:

Ik gooi daar teveel teugel los, gooi mij te ver naar voren, voeten te ver in de beugels en hakken omhoog, en leun op de hals van paardjelief, en niet te vergeten ik vergeet te lachen..
Hebben jullie daar ook wel eens last van ?

Nu heb ik gisteren weer wat sprongen genomen, we zijn uiteraard door blijven lessen, maar veel springlessen en niet zo zeer cross, maar springen is springen, al zit er natuurlijk wel wat verschillen tussen

Kijk en geniet
Eerst wat lage hindernissen genomen hoor, maar daar zijn niet veel foto's van, en het zijn er zoveel dat ik wel even een overzichtje moet maken

Het smalletje

De dikke boom

Hoe heet deze sprong.. ik houd het maar op zwevende bloempot

En de foto waar ik het meest trots op ben is deze! :

Als jullie tips hebben, vinden we leuk
Het vertrouwen is zo ontzettend groot geworden met mij en Ojee, op dierendag afgelopen jaar wat minder aangezien mevrouw mij er af had gegooid in het water, en ik dus rondliep met een gebroken been, is geen berg te groot voor ons, geen hindernis maar een uitdaging om er over heen te komen samen als team!

Dankjewel voor het kijken,
groetjes!