2 weken geleden kreeg ik een haflinger (Sandro) aangeboden gekregen om te gaan verzorgen en rijden (was ook opzoek naar een leuke haflinger) dus wezen kijken en ooowh! wat was hij leuk!
Lekker het bos rond crossen en hier en daar wat dressuur. Helaas kan hij niet meer springen vanwege een oude blessure... Eerst dacht ik er spijt van te krijgen want springen is toch wel iets wat ik echt heel graag doe 
Fotootje van Sandro
http://oi60.tinypic.com/2lj2t91.jpg
Totdat ik opeens aangeboden kreeg om te crossen/springen op het sportpaard (Zazuminka W) van die zelfde eigenaar, omdat de eigenaar wegens ziekte 2 weken niet mocht rijden en een crosstraining en een springles op de planning had staan. Ik sprong letterlijk even een gat in de lucht
Jammer genoeg kon ik de springles niet rijden omdat ik moest werken
maar de crosstraining ging ik zeker doen!! Ik had alleen nooit op dat paard gereden
dus afgelopen donderdag even wat sprongetjes meegepakt om wat te oefenen en afgelopen zondag was het zover! De 2e keer dat ik op Zazu reed en ook nog eens de eerste keer dat ik ging crossen!! Het ging echt super goed!! Alleen ja... zoals altijd kan niet alles goed gaan de eerste keer dus ook nog eens het hele mooie zand daar mogen bekijken en voelen! (niks aan overgehouden) sprong daarna weer lekker verder 
Ben de eigenaar heel dankbaar dat ik op deze 2 toppers mag rijden!!
genoeg
FOTO'S!!!(sorry slechte kwaliteit heb ze even van facebook afgehaald)
Eerst even wat normale hindernisjes

Toen toch echt door naar de crosshindernissen!

Creatief momentje van de fotograaf

Ook is alles gefilmd dus nog een leuk filmpje gemaakt wat me elke keer weer vrolijk maakt als ik het zie
vind het zooo mega gaaf!! kan niet wachten op de zomer om dit buiten te gaan doen!voor de komende maand staan er al 3 springwedstrijden op de planning en wss ook nog een cross training

Bedankt voor het kijken!!
uitgelicht zal het nog leuker maken
zal dan ook de eerste keer zijn
allemaal gaaf en paard springt wel maar ik schijt altijd in me broek dan haha!
) je hebt een super nieuw adres gevonden bij deze paardjes! het is je zeker gegund!
.