Toen op naar het springen, ze voelde echt fantastisch aan en liep een mooi foutloos rondje. Hartslag van 60 bij de DA en op naar de cross. Er stond een pittige cross en ook de bodem was zwaar door de vele regen die de nacht er voor was gevallen. Ik had besloten om overal rechtdoor te rijden en Cyrana het tempo te laten bepalen. Ik wilde haar niet overvragen maar omdat we volgend jaar de overstap willen maken naar de M was dit ook een mooie test of we er aan toe zijn. En dat pakte goed uit! Ze liep een foutloos rondje en op mijn horloge was ik 2 sec binnen de tijd, maar volgens de organisatie 1 sec buiten de tijd. Ik hoorde van meer mensen dat ze een afwijking hadden van 3 sec, dus het lag niet aan mij.
Bij de dierenarts werd ze wederom goed bevonden en daarna is ze lekker verzorgd en uitgestapt weer op de trailer gegaan. Toen ik de uitslag later in de tent zag kon ik mijn geluk niet op, 2e op het NK!! Wat een prachtige afsluiting van ons seizoen! Dat betekende wel dat we op de huldiging moesten wachten en die was helaas pas aan het einde van de dag. Toen we ook nog in de file kwamen op de A1 misten we de laatste boot en hebben nog maar een nachtje in Laren geslapen. Fijn dat dat kon! Cyrana geniet nu van een welverdiende vakantie in het weiland
. Ik zal jullie niet langer in spanning laten, hier de foto's: 

Bij thuiskomst bleek dat stalgenootjes Cyrana haar stal helemaal hadden versierd, echt leuk!

En inmiddels zijn we wereldberoemd op Texel

Voor de liefhebbers nog een filmpje van het springen, de cross en de huldiging.
En super dat diegene er ook tegelijk een mooi filmpje van monteert!! Lijkt me idd bijzonder om zoiets te hebben.