Pasjha is een Celano x Lector en is nu 15.
Na 6 weken samenwerken begonnen we in Panningen. Ondanks de vele regen ging het top. Na de dressuur stonden we 3e. Helaas koste een flinke glijer in het springparcours ons wat tijdfouten. Cross was foutloos en binnen de optimale tijd. Pasjha was in zijn element! We gingen met een 6e prijs naar huis.

Hierna stond Ermelo op de planning. Hier werd geen dressuur gereden. Ik heb dat toch wel gemist. Zeker omdat de uitslagen nu heel erg dicht bij elkaar lagen. Verschil tussen nummer 1 en 7 was nu maar 1,5 punt.
We hebben zeer fijn foutloos gesprongen en de cross was ook foutloos en binnen de optimale tijd.
Na deze gruwelijk zware B cross in extreme hitte wist ik het zeker. Ik heb een cross kanon gekocht!
7e plekje was voor ons.

De 4 winstpuntjes waren binnen en in Gorssel zijn we L gestart.
Na de dressuur stonden we 10e, springen ging fijn, op een stomme fout van mij na waardoor we een weigering hadden. Cross was onwijs fijn en binnen de tijd dacht ik, ik hoorde later dat we een M hindernis hadden gesprongen. Toch heel erg tevreden. 1 stop op het water gehad, dat is niet zijn ding en ik vond de manier van inspringen ook niet echt L, meer M.

Hierna door naar Ysselsteyn.
3e na de dressuur. In de spring ring zat ik te prutsen voor H1. Dat was een weigering, toen ging ik pas rijden en hij sprong daarna onwijs fijn rond!
Waanzinnig fijne cross gereden, ik was bloednerveus, want jongens wat stond het dik! Pasjha nam me mee en we kwamen 30 seconden te vroeg, maar foutloos over de finish!
We mochten de 6e prijs mee naar huis nemen.

Zo trots op mijn witte monster, misschien dat ik met hem nog wel een keer een M SGW aan durf, hij doet het gewoon voor me!
.