Dressuur, tja ach... Misschien helpt het als ik volgende keer thuis een keer de proef oefen, dan heb ik misschien niet na een 9 voor het wijken, een 5 voor een volte van 15 meter die geen 15 meter geworden is

Owja, bij hals laten strekken ook niet de teugels te los laten...

Springen gaat de laatste tijd thuis veel beter. Nu met losrijden ook, nette afstanden en nette sprongen. Tot we het parcours in reden, daar liep ik vast. Ik ben heel gespannen gaan rijden, gaan duwen waar dat niet moest, gaan remmen waar dat niet moest en het stomme is, ik realiseerde me heel goed dat ik fout bezig was, maar ik kon het niet corrigeren...
Resultaat was 4 balken er af gereden...

En vervolgens de M cross in. Nick was zo stoer!
Ze liet zich erg fijn rijden, dacht mee, liet zich scherpe bochten om zetten, etc. Ik heb niet op de tijd gereden en ook op de 2 lange paden waar geen hindernissen stonden ben ik niet gaan duwen, resultaat was een eindje over de tijd heen maar wel met een heel fijn gevoel uitgereden. De waaier heb ik buitenom gereden zeg maar, zodat er tussen elke spring 2 galopsprongen kwam. Zusje heeft er 2 foto's van gemaakt, helaas met een net niet optimale timing...

Smalle tussen waaier en water:

Water in:

Na het springen had Nick een hartslag van 44, na de cross 68. Wat conditie betreft zitten we heel aardig dus denk ik.
De meeste foto's die ik heb komen van Muriel hier op Bokt, waarvoor dank!!
De rest komt van mijn zusje die me erg fijn geholpen heeft die dag.

Ruige bok heb je toch
en zelf ben je ook vetstoer