En hoe! Het begon al met de mededeling: "Je moet wel 'even' die op- en afsprong nemen om het terrein in te kunnen hoor." Slik...dus niet. Was in staat om maar weer om te keren en naar huis te gaan, maar goed, toch maar afgestegen en aan het handje het terrein op gegaan. Daarna er weer op, en toen kon het feest beginnen! Eerst even linksom en rechtsom een drafje en galopje, en toen begonnen met de lage boomstammetjes.
Hier zijn geen foto's van. Daarna doorgegaan naar het hoofdterrein voor het echte werk, en daar zijn wel foto's van!
Even ter verduidelijking, wij zijn een echt dressuursetje, we hebben wel af en toe springles voor de lol, en dit was dus onze eerste keer op een crossbaan. Savanne vindt alles erg spannend, wat af en toe een noodsprong oplevert. Ik doe mijn best om goed mee te zitten, of in ieder geval niet in de weg te zitten!
Nou, klaar met kleppen, hier komen de foto's. Sommige zijn wat overbelicht, maar ik vond ze toch de moeite waard om te plaatsen!
Veel kijkplezier!

1. 1e keer van laag over het boompje hogerop landen.

2. 2e keer ging al vloeiender!

3. En vanaf de andere kant, van hoog naar laag dus. Vind dit een erg leuke foto!

4. Zelfde hindernis, erin...

5. En er weer uit!

6. Van nog hoger naar beneden, dit vond ik echt heel erg eng

7. Maar goed dat je mijn gezicht niet goed kan zien hihi!

8. En toen naar het water in het midden van de kraal. Daar wilde ze dus echt niet in...

9. Zelfs niet met een beetje duw-werk.

10. Tussendoor even kijken wat die andere ruiters doen

11. Dan maar het andere water proberen, hier liep ze eigenlijk zo in

12. Zelfs in draf door het water, maar wel HOOG met de beentjes!

13. En nog een leuke water foto!

14. En tenslotte Sandra erop, lekker uitstappen!

15. En zo zien we er het liefst uit!
Ik ben echt enorm trots op mijn knapperd, en stiekem ook een beetje op mezelf! Ik ben een echte held op sokken, Savanne vindt alles spannend, maar we hebben het toch maar mooi gedaan! Sandra, heel erg bedankt voor je hulp, zonder had ik het niet gedaan hoor! En lieve Bram, bedankt voor de foto's en mental coaching!
Bedankt voor het kijken!

was alleen wel erg nieuwsgierig waarom die waterbak in het midden van sprongen makkelijker was? Ik vind die waterbak waar hij zo in liep namelijk vele malen makkelijker... De zon spiegelde daar niet in en ze hoeven daar geen randje over. Vind ik veel makkelijker, vandaar dat ik me afvroeg waarom jullie die andere makkelijker vonden.