Adin is een alweer 7 jarige merrie van Sydney x Voltaire, van 164cm hoog. We starten L1 dressuur, L (bijna M) springen en M SGW.
Ons seizoen begon dit jaar in Chaam, met 260km rijden een leuk weekendje weg. Met inrijden voor de dressuur liep ze super fijn, helaas bleef ik (zoals gewoonlijk) door de zenuwen in de proef er niet aan rijden, waardoor ze wat wiebelig en gespannen werd. Toch nog 198 punten.
Springen ging foutloos, wel weer lekker hectisch (enge ring), maar de cross ging echt super, kon aan niks merken dat het de eerste cross van het seizoen was. Overal fijne afstanden en fijn ritme, waren we nog 3e ook

Dressuur:

Filmpje van de surfplank en het water:
Surfplank:

Waterinsprong:

Water:

Greppel van de coffin (capcover omhoog door ontmoeting met de bovenkant van het heksenoog
)
De volgende SGW was in Markelo, ons M debuut
Voor de dressuur was ik echt heel zenuwachtig. Maar ze liep echt top, heb mezelf een schop voor mijn kont gegeven en eindelijk echt bleven rijden in de proef. (ik ben dan bang dat ze te druk wordt en ik geen controle meer heb, maar ze wordt juist veel stabieler omdat het achterbeen actiever wordt) Nette proef kunnen rijden waar ik echt blij mee was, punten 182 waar ik heel stiekem een beetje teleurgesteld van was. Maar het was haar eerste L2 proef en van te voren had ik hier zo voor getekend dus niet zeuren 
Springen ging weer lekker fanatiek, ze wist precies wat er ging komen, wel foutloos. Met inrijden voor de cross was ze al heel sterk en druk, en ik kon geen fijn ritme krijgen in het begin (lekkere kronkelpaadjes) daardoor een langsloper op een hindernis waar je van het pad af een hele scherpe bocht moest nemen, die had ze niet zien aankomen. Rest ging wel fijn, behalve een zelfde type hinderniscombinatie waar je na de eerste een 90 graden bocht moest rijden voor de volgende, dat stond wat te krap voor Adin, dus nog een langsloper. Rest ging wel weer heel fijn, dus we weten waar we op moeten oefenen

Heb van Markelo alleen een filmpje:
En toen Westerbork. Dressuur inrijden ging superfijn, proef ietsje meer spanning, 188 punten
. Springen foutloos en cross ging echt zooo fijn
Super paard is het ook
Gelijk fijn ritme en fijne afstanden. Ze tikte hindernis 7 wat aan met haar voorbenen en daardoor kwamen er wat grote wappers bij verre afstanden, maar dat liever dan nog een krabbel erbij. Sloot van de coffin keek ze niet naar, trackhener ook totaal niet. Smalletje na de waterbak vond ik wel even spannend, maar daar ging ze ook zo over, super gevoel 
Eindelijk ook eens wat springfoto's, met dank aan Pollemaster

Even een rondje galopperen, poging om de spanning wat af te laten vloeien:

Lekkere wapper over de oxer op de heide

Filmpje start en waterbak:
Op naar Oudkarspel, Vlietlanden, Genk, Wieringerwerf, Norg en dan heb ik een weddenschap staan voor een CIC*, maar dan moet alles wel echt perfect gaan

en een diepe buiging