Ja, ik kan toch ook écht niet achterblijven haha. Heb inmiddels bijna alle foto's verzameld dus vond het wel weer tijd worden voor een topic!

Even kort verslagje. na dressuur stond ik 1e, had 216 bij elkaar kunnen rijden. Springen was ik foutloos, helaas had ik een paar keer een foute afstand maar Vinet redde me heel goed. Toen de cross in, deze ging heel fijn. Ze vond het soms iets te leuk waardoor ik de rem kwijt was. Maar op het einde van de cross ging dit beter gelukkig! Op de opsprong (hindernis 13 dacht ik) had ik helaas alleen een stop. mijn eigen schuld, had der net wat beter moeten sturen. Daardoor werd ik 10e. Was ondanks het alternatief en de stop toch nog 7 sec onder de ideale tijd! Dus mag volgende keer iets minder gassen. Ik heb er iig van genoten, Vinet ook dat weet ik zeker!

Ben met een heel tevreden gevoel naar huis gegaan. Ik hoop de cross in Wieringerwerf ook nog mee te rijden, maar dat ligt eraan of Vinet nog niet verkocht is. Buiten crossen in de B dressuur ik ook op M1 niveau en spring ik net in de L. De foto's zijn gemaakt door Yavannafotografie, Simonefoto en Riannhuh. Heel erg bedankt voor de geweldig mooie foto's. Ze zijn heel mooi geworden!

Ook moet ik mijn hele lieve groom Jill (Jill_ op bokt) niet vergeten, die was ondanks mijn regelmatige vervelende en irritante vader toch nog heel de dag mee in de weer! Het was heel leuk

Nu vind ik dat ik wel genoeg getypt heb, hier de foto's.
Het springen
Naar H1 rijden
Allebei heel geconcentreert in het pacours haha

Toen naar het leukste onderdeel, de cross!
http://ww.zusjesvanderlei.nl/marloes001.JPG
http://ww.zusjesvanderlei.nl/marloes002.JPG
Hindernis 1
Hindernis 4, hier ging ze iets te hard op af, moest er zelf wel een beetje om lachen denk ik
Hindernis 5, vanaf deze hindernis ging het beter!

de "oxer"
Dit is wat ik bedoel, hier word ze net wat te heftig waardoor het sturen iets lastiger gaat als normaal. maar het is iig duidelijk dat ze het echt leuk vind!
Hindernis 9
Richting de wijnvaten!
En over de wijnvaten
De laatste hindernis, hier snapt ze dus nog niet dat ze er doorheen mag springen

En gassen naar de finish!