Afgelopen weekend zijn we naar Texel afgereisd. Was een lang maar super leuk dagje
.Dressuur ging wel goed, beetje zware bodem. Ze liep en net proefje en haalden 192 punten hiermee stonden we 8e.
Het springen ging ook erg fijn en waren we foutloos
. Toen naar de cross. Sofie was lekker relaxed en ging goed van start
! Hindernis 2 was een beetje spannend waardoor ze iets terug kwam. Maar niet zo erg dat ze wou stoppen ofzo, ze ging wel gewoon mooi door. Verder geen twijfels en allemaal fijne sprongen gehad
Fijne afstanden ook. De waterbak keek ze nog wel even maar liep er wel in 1 keer door. De brug waar ik zelf van dacht dat ze die nog wel eens eng kon gaan vinden bleek heel erg mee te vallen. Ze ging mooi in gallop door. Naar beneden kwam ze wel even terug maar de hindernis erna was geen probleem. Uiteindelijk foutloos gefinished en ook binnen de tijd!

Dit was Sofie haar 2e cross nog maar dus ik ben super blij! Ze pakt het echt fijn op, en ze was alweer zo anders dan in Gorssel. Ze ging gewoon als een speer, hoefde haar niet aan te sporen op de lange stukken. Ze ging gewoon. Ze heeft het spelletje door geloof ik
.Toen bleken we ook nog 3e te zijn geworden dus mijn dag kon niet meer stuk
!Hier een aantal foto's van onze cross (foto's met dank aan Beeldbase, Stoeterij rozenburg en Jaqueline Dokter (Rivinia):
Dit vond Sofie ervan
:
Loscrossen:

Nog even kletsen met Hilde_ :

Op naar hindernis 1:

Hindernis 1:

Hindernis 3:

Spannend een hindernis met dakje (check die oren van dr
)Vlak voor de sprong:

Stoertje:

Hindernis 12 de waterbak (ze ziet hindernis 13 alweer):

Dit was het weer. Ohja en die zonnebril, I know not charming, maar heb lenzen en het stoof ontzettend. Had anders niks kunnen zien
.Ben erg blij met zoveel leuke foto's !

Op naar Nijeberkoop
! 
Wat maakt dat paard toch mooie sprongen.