Even wat info over sunny:
Sunny is een 12 jarige welshcobmerrie van 1.48 meter (v. Geler Sambo) die ik sinds 1 augustus dit jaar in bezit heb! Ik heb haar voor die tijd meer dan 7 jaar verzorgd, maar op 2 dressuurwedstrijden na altijd recreatief gereden. We hebben inmiddels 3 oefencrossen achter de rug, puur omdat ik en sunny daar allebei veel lol in hebben en het vertrouwen op dat punt ook écht helemaal goed zit! In mijn (en sunny's) hele leven hebben we 5 springlessen gehad, en nu dus onze eerste crossles! Op dit moment gaat het springen zó ontzettend goed dat ik eigenlijk volgend jaar een startkaart voor de B paarden aan wil vragen en toch echt een poging ga wagen om ooit nog officieel aan de bak te gaan met haar
Mijn punten: méégeven! voeten
ik wil écht graag tips voor mijn baggerhouding, ik krijg het maar niet onder de knie! 1.

láág beginnen, deze foto is nog toonbaar - de foto's erna heeft ze dr ogen dicht

2.

afsprongetje, mocht sunny even aan zanzibar laten zien hoe het moest

3.

Haagje! had ik nog nooit gesprongen
4.

hekje
5.

boompje op helling, daarna kuiltje in en met een boompje er weer uit

6.

Huisje
7.

gewone hindernis - met plaatje erop wat resulteerde in een weigering
8.

enthousiasme op de oxer

9.

waterbak! die vond ze eng
10.

11.

maar ze werd uiteindelijk wel erg enthousiast! daarna ook nog slootje gesprongen
en daarnaast wil ik graag kwijt dat sunny een giga muts is, maar dat ik met dit gedrag bij springen en crossen toch wel héél erg trots ben op wat we allemaal samen hebben geleerd!

met dank aan mijn moeder (
), bokker bromfiets voor het rijden en eertjuh22 voor een deel van de foto's!