Ook even mijn verslagje:
Dressuur vond ik zelf niet heel erg goed gaan, was een braaf proefje maar met wat teveel spanning, resultaat 192 punten en stond daarmee in de middenmoot.
Springen ging best fijn, foutloos rondje

En in de cross pakte Velvet zóó enorm fijn aan!
Heb expres heel rustig gereden, ze moet eerst leren wachten, het gas werkt goed genoeg.

Hindernis 3AB heb ik expres heel rustig gereden, omdat Velvet anders echt van die enorme wappers maakt op afsprongen.
Maar dat deed ze eigenlijk boven verwachting, had haar flink teruggenomen voor B en ze liet zich keurig zakken

Punt bij 4 sprong ze ook goed, al keek ze wel even raar (ze heeft pas een paar keer puntje bij Rob gesprongen en die is ook nog eens heel anders dan deze). Stekelvarken keek ze nog niet eens naar en ze zo zonder problemen in een rustig drafje de waterbak in

Uiteindelijk foutloos gefinisht, weliswaar een minuut over de optimale tijd, maar met een super gevoel!
1.

Springparcours, ik moet wel recht blijven zitten

2.

Zo te zien aanrijden op hindernis 10, de laatste hindernis in het springparcours
3.

Van de cross heb ik nog wel een grappige serie van hindernis 3AB

Ik reed expres al heel rustig bij hindernis 3A, zodat ik haar goed terug zou kunnen nemen voor de afsprong.
Maar Velvet ging alweer meteen met een sprong naar links in de landing van 3A

Ik kon haar nog wel goed voor de afsprong sturen en daar sprong ze dan ook keurig af daarna.
4.

Zo springt ze nog keurig recht, niks aan de hand zou je zeggen..
5.

Hier zie je haar al wat gluren met die onschuldige ogen

6.

Hier is dus te zien dat ze meteen naar links vloog..
7.

Ik kon haar gelukkig vrij simpel corrigeren, hier gaat ze alweer wat meer in de goede richting

8.

En daarna sprong ze gewoon mooi rustig de afsprong!
9.

Ze laat zich al steeds iets beter zakken, niet meer van die enorme wappers

10.

Net na de bult (de bult was de éénnalaatste hindernis)
11.

Knap paard

12.

Zo te zien nog half in de landing van de laatste hindernis. Ik doe m'n handen al naar voren om haar te belonen

*edit* En nog 2 dressuurfoto's!
13.

Charmant lichtrijmoment

14.

En de andere dressuurfoto
Kortom: een zeer geslaagd dagje Ysselsteyn!