Afgelopen weekend reden we de afsluiter van ons seizoen in Bathmen, wat een mooie cross! Het weer werkte ook fantastisch mee, perfect!
De dressuur ging heel fijn, de punten vielen helaas wat tegen, 183. Daarna gelijk omzadelen voor het springen, superfijn foutloos rondje, ondanks dat het echt glad was en Fay niet op ijzers staat.
De cross was echt genieten, wat is het toch een fantastisch paard. Ze is zo enthousiast en gretig, ze kijkt echt nergens naar en wil overal overheen, echt een feestje om zo een cross rond te kunnen rijden! Eerder had ze nog wel de neiging om een pasje bij te maken als ze wat groot kwam, dit was nu helemaal niet meer, ik kon echt in 1 ritme en tempo door rijden, zo leuk dat ze dat nu ook zo oppakt!!
Helaas reed ik zelf nog even verkeerd, wat me toch wel wat tijd en een vijfde plaats kostte, maar ach, daar kan ik me echt niet druk om maken, had zo heerlijk gereden!
Hier wat foto's, filmpje van het springen en een stukje cross, en mijn inmiddels beroemde GoPro filmpje!

Gas!

Springparcours
Stukje cross
En de GoPro!
Alle fotografen bedankt voor de mooie foto's!