Zondag 29 September heb ik samen met mijn verzorgpaard Winston voor het eerst een SGW gereden! Op zaterdag zijn we wezen parcourslopen en ik werd met de minuut zenuwachtiger... Ik had voor mezelf 1 doel gezet: De cross uitrijden. De rest zien we wel!
Op zondag moesten we er al vroeg zijn. Stalgenoot van mij reed ook mee en we zijn er samen heen gegaan met de trailer. Ik had nog wat langer de tijd voor de dressuur.
Dressuur ging opsich aardig, hij werd wat sterk na de galop en waar hij bij het inrijden lekker aan het been was, kon ik hier in de proef nog weinig van merken op sommige stukken helaas. Al met al toch een fijne proef gereden en 183 punten neergezet!
Daarna de cross. Bij het inrijden werd het al duidelijk dat het gigantisch uitliep. Dus ik heb een beetje gestapt naast het paard en ben daarna rustig gaan inrijden. 2x het kruisje en 2x de oxer bij het inspringen gedaan en daarna op naar de cross. Zenuwen ten overvloede

Later die dag nog een springparcours gedaan, ik heb bij het inspringen ook weinig gedaan, merkte aan Winston dat hij nog maar weinig energie over had namelijk. Parcourtje ging rustig en relaxed. Heel fijn kunnen rijden. Geen balken of weigeringen, maar 3 tijdfouten. Maakt allemaal niet uit! Voor ons hebben we gewoon gewonnen

We waren uiteindelijk 11e van de 34 starts. Er zijn er 17 ook echt gefinished. Dus helemaal niet zo gek!
Nouja, je komt natuurlijk voor de foto's en filmpjes! Commentaar geven mag, maar houd het wel vriendelijk, aan opbouwend commentaar heb ik immers het meeste

Ahja, en let vooral niet op mijn gezicht

Eerst natuurlijk de dressuur:
Mijn plastronspeld zat aardig scheef en mijn haar ziet er ook niet uit

Daarna kwam de cross!
Hier een filmpje van hindernis 4 t/m 8!
En natuurlijk foto's!

Scheve cap, blije hoofden

Deze vind ik echt retegaaf en gaat sowieso afgedrukt worden!

Lekker koppie

En als laatste, het springen! Hier een filmpje van het parcours:
En foto's:

Wij hebben ons vermaakt en gaan hard aan het trainen voor volgend jaar!! Ik heb er nu al zin in

Leuk dat je even kwam kijken

Groetjes,
Marjo