Glenstorms eerste crossseizoen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Glenstorms eerste crossseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 17:05

Toen ik een jaar geleden in het najaar een aantal oefencrossen had gereden, begon het bij mij te kriebelen om officieel te gaan starten. Zo gezegd zo gedaan, Markelo Potdijk opgegeven. Alles helemaal klaar ervoor, keek er ontzettend naar uit. Nog even heerlijk getraind in Bathmen.
Afbeelding

Haal ik haar donderdags kreupel uit de wei |o Nooit kreupel geweest, juist nu..

En ook de volgende cross die op de planning stond, Markelo Snorrewind, moesten we aan onze neus voorbij laten gaan.
Na een lange periode van stapmomenten gingen we weer langzaamaan opbouwen, en vanaf begin juli konden we weer rijden.
Van 15 t/m 20 juli zouden we op zomerinstuctieweek gaan in Ermelo. Helaas Glenstorm kon niet mee, gelukkig een super leuke pony van de collega van mijn moeder mee mogen nemen :)
Afbeelding

Toen stond ons nieuwe debuut gepland. 22 september in Heino.
Ter voorbereiding nog een crosstraining gehad.
Afbeelding

Dressuur 196, springen een stomme pechbalk. Helaas ging de cross in Heino niet als gepland. Door een misafstand bij hindernis 4 in de hindernis gestrand, met als resultaat een snee in haar been. (kunt het voetje wel in de hindernis zien zitten onderin)
Afbeelding

Maar we gaven niet op, snee herstelde en de volgende (oefen)cross stond op de planning: Broekelo
Door de enorm slechte bodem geen fijn ritme, maar wat zaten er fijne stukken bij :)
Afbeelding

Een week later naar Diepenheim.
Dressuur ging bagger met 183, springen een stuurfoutje en daardoor een balkje en cross 2 stops. Wat was ik trots, vanaf hindernis 10 ging het knopje op en vlogen we door het parcours
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En afgelopen zondag Bathmen.
Springen een heel fijn rondje met een stomme fout. Maar cross begon heel slecht. Maar net als in Diepenheim ging opeens het knopje om en gingen 5(na twee stops) tm 13 heerlijk :D
Afbeelding
http://eventingphoto.com/image.php?mediaID=MTEwMzM1M2I4OWNhNzg2&type=sample&folderID=NTAxNTNiODljYTc4Ng==&seo=
Afbeelding

Op naar volgend jaar! En hopelijk onze eerste winstpunten!

DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Re: Glenstorms eerste crossseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:09

Mooi hoor Renske!
Hopen dat het volgende cross seizoen nog beter gaat.
Je verdient het!

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: Glenstorms eerste crossseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 09:20

fotos zien er goed uit.
Op naar volgend jaar en dan hopen dat je er iets meer kunt rijden

Vincy

Berichten: 1109
Geregistreerd: 14-01-05
Woonplaats: Zelhem

Re: Glenstorms eerste crossseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:30

Knap gedaan hoor! :D
Op naar volgend jaar! :j :D

glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Re: Glenstorms eerste crossseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 22:34

Dankjulliewel!
Kijk ook echt uit naar volgend jaar, hopen dat het dan wat meer meezit en we ons eerste winstpunten kunnen rijden! :)