het is wel een heel aansprekend veulen. Is hij verkocht voor de sport? Jammer van de blessures, voordeel aan een merrie is dat je er altijd nog mee kan fokken. Zeker als ze zelf ook goed gelopen hebben. De Frans, blijft grappig klinken
je verwacht geen elegante bruine met zo'n naam. Hoe gaat het met je dochter en pony? Die waren ook goed op dreef afgelopen winter

Hanne, Luxor deed het super en je hebt de hele les zitten grijnzen
Nogmaals sorry van het zand van de racebaan! En bedankt voor de hele mooie foto's.Icaro vond het inspringen over 3 doodsimpel op elkaar liggende springbalken te moeilijk
en ging er ofwel naast, ofwel als konijn over. Maar vanaf het eerste hindernisje van cross was hij vertrokken en heeft het echt super opgepakt. Enige nadeel, niks nul reactie op binnenbeen in wendingen en dus was het niet altijd simpel om lijnen goed te rijden. Was al eens een werkpunt, duikt nu weer op dus ik weet waar thuis mee aan de slag te gaan.Had mijn GoPro mee, maar me ergens misduwt en uiteindelijk telkens alle uitleg gefilmd en niks van het parcourtje of de B-sprongen die we gedaan hebben
Zal het er maar op houden dat ik blond ben met een reden zeker.
nog 7 weekjes tot uitgetelde datum, we kijken echt uit naar dat veulentje en zo zwaar hopen op een bontje
dus ik heb mijn licentie maar een keertje aangevraagd
Varekaj, Hanne en ik hebben wel een onofficiële boktmeeting zaterdag, tijdens de start to cross. Daar heb ik wel al zin in. Hopelijk schudt ponylief ook nog wat souplesse uit zijn pootjes
19/7 pony's en 20/7 paarden. Echt. Moet ik al zien dat ik verlof kan krijgen. En ik niet alleen waarschijnlijk. Alsof iedereen omwille van de feestdag die woensdag die week sowieso thuis is.
en de symbion is niet optimaal en ik zit er niet echt goed op. Bij Tibor was dat zadel een zetel, bij Icaro absoluut niet.
Ik zal komen alsof mijn les stipt 17u begint, maar zal wel vertraging op zitten vanaf de eerste les zeker.
en dan misschien 3/7 een occ 80 in Orp-le-grand en/of op 20/7 weer B in Maarkedal. Dan kan ik hem weekje vrij geven met 24/7 weide en dan richting tornooien werken denk ik.
Wel heel snel gerecupereerd qua ademhaling en zweten, maar het kopje zit nu eventjes overvol van alle ervaring en indrukken. Ik ben afgestapt met een heel blij gevoel, want hij heeft het puur voor mij uitgelopen en zijn uiterste best gedaan. En tegelijk heb ik het idee dat het toch een tikkeltje te stevig was om hier als eerste B in de starten. De technische lijnen gingen prima, het is puur conditie en dan formaat van de hindernissen waar hij wat door overdonderd was.
) en je rijdt dan bergaf een sprong aan, dat vond ik toch een uitdaging. Maar je kan natuurlijk altijd de tijd laten voor wat het is en je eigen ding doen, dan zal hij er ongetwijfeld veel van leren.