[AR] ons wedstrijddebuut

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eva1969

ons wedstrijddebuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 10:05

Op het haflingerweekend in Ermelo hebben wij, weliswaar zonder startkaart, ons wedstrijddebuut gehad. Ik was heel tevreden en eigenlijk in shock toen later bleek dat we 1e geworden waren met 198 punten Haha!
De foto's zijn wat onduidelijk want, fotocamera vergeten en dus met mobiel genomen, dus nee het ligt niet aan je beeldscherm en je hoeft ook geen bril Clown

losrijden
Afbeelding

in de ring
Afbeelding

en klaar
Afbeelding

Nu lekker doortrainen en dan volgend jaar toch maar die startkaart aanvragen!

sumic

Re: ons wedstrijddebuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:03

Leuke combinatie, jullie zien er netjes uit. jammer dat de foto's wazig zijn, zet dat fototoestel maar alvast op het lijstje, dan vergeet je het niet Knipoog de volgende keer! Gefeliciteerd met de eerste plek!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:08

Leuke foto's en mooie combi, nog een haflinger van het weekend in Ermelo! Van harte gefeliciteerd met jullie behaalde resultaat.

P.s; ik vind vanaf de foto's die borstbeschermer wel héul gigantisch groot ogen. 't zal vast lekker zacht zijn maar op deze manier kan ik me niet voorstellen dat ze geen hinder zal ondervinden van zo'n groot en breed borsttuig. Knipoog

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:56

Gefeliciteerd met je punten! Het ziet er netjes uit.

Groot gelijk dat je volgend jaar een startkaart aanvraagt.

Boxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:24

Van harte gefeliciteerd met jullie resultaat!!!
Ziet er hartstikke goed uit.
Die startkaart moet je ook zeker aanvragen, met zo'n resultaat gaat het helemaal goedkomen!

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 19:35

JoyCiej007 schreef:
P.s; ik vind vanaf de foto's die borstbeschermer wel héul gigantisch groot ogen. 't zal vast lekker zacht zijn maar op deze manier kan ik me niet voorstellen dat ze geen hinder zal ondervinden van zo'n groot en breed borsttuig. Knipoog
Je hebt helemaal gelijk, het was ook het eerste wat mij opviel op de foto's. Ga het de eerst volgende keer zonder proberen.