[AR] Meike 2e keer aangespannen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Princesj

Meike 2e keer aangespannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 16:34

Vandaag is meike voor de 2e keer voor de kar geweest. Ze word beleerd door onze eigen meninstructeur. Meike is 4 jaar oud en al een jaar onder het zadel. Ze is nu 5 weken bij ons. Ze heeft het echt super gedaan vandaag.

Afbeelding
Nog een beetje gespannen rondstappen
Afbeelding
Meike in opperste concentratie Vork

Afbeelding
In stelling en ontspannen draven:D

Afbeelding

Afbeelding
Spelen met de keertwending

Afbeelding
Klaar:D

Ik ben echt onwijs trots op me meisje:D

JoyCiej007

Re: Meike 2e keer aangespannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:23

Trots mag je zeker zijn; behalve dat het een plaatje is om te zien, ziet het er allemaal erg fijn en vriendelijk uit. Mooi dat ze het zo goed op pakt! Lachen

Persoonlijk zou ik alleen nog niet gelijk de 2e keer beginnen met 'zwaar bakwerk' als keertwendingen e.d.
Tuurlijk moeten ze het wenden leren, maar de eerste paar keren zou ik persoonlijk liever een beetje aan de overgangen, stemcommando's e.d. werken en beetje op eigen benen leren lopen.
Zelf maak ik in het begin vooral veel kilometers op straat (rustige omgeving eerst) en ga nog niet teveel aanklooien met bochtjes, stelling en wendingen.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 12:49

Dankjewel joyciej voor je reactie. Het probleem is dat er bij ons erg veel verkeer is en buiten starten dus geen optie is. De bak is gelukkig niet zwaar, dus is het (voor nu) nog een goeie oplossing tot er volledige controle is

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 12:53

Doet ze leuk voor de 2 e keer!!!

En ook wel fijn, dat je goede hulp erbij hebt.