:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.
Daarna mocht Sjekkie naar de kapper, en heeft nu een stoer zomerkapsel
:
12.

13.

14.

15.
En dat was het weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:

:

vind ze echt ontzettend gaaf!!!
En d'r punkkapsel staat ook wel stoer 
ze doet het idd echt super goed!! bij foto 8 zie je net zweepje maar goed wel super foto!!

loyalty schreef:@Marrke : het is een merrie
tis toch echte pis merrie whaha vooral al die jongens om der landje heen en als ze dan hengstig is whaha

komt door dat ze nu echt naar der zin heeft op deze plek ze voelt zich goed dat scheelt hele hoop ze krijgt goed voer met olie dat helpt ook super dan hou ik haar huid goed vet met babyolie helpt ook top
en verder goede verzorging en beweging hahahha door zo iets kan dus zo iets zoo veel minder zijn!! soms is even paar bultjes maar lang niet zo erg als vlede jaar
egt een cool beesie !
zo was gedeelte van der staart en der manen waren ook helemaal stuk altijd was soms nog erger op der staart...
Ziet er echt netjes uit
en Irene natuurlijk weer mooie foto's zoals altijd!
en wat een gaaf karretje
zoiets zoek ik ook nog voor mijn boys
.
ik houd het goed schoon en olie het in helpt echt heel erg en vooral ook olie in der voer (ponymiks krijgt ze) heb ze niet geschoren ze lijken ook wel kort op de foto maar doordat lange haar kwamen er toch weer ecseem plekjes nu kan ik het beter behandelen
Kijk maar in mijn profiel
werd 1 broeikas onder dat haar
en bleef niet zo veel van over
alleen dat bok kussen is voor kinder kontjes zit liever dan maar op die andere