Ik ben er super blij mee

**waarom zijn die foto's nu zo klein?, Ik heb nu een verjaardag..zal vanavond of morgen even kijken of ze groter kunnen want zo komt het tuig niet echt goed uit**
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
MenFreak schreef:Ik zit er ook hard over na te denken! Dan in dezelfde kleurcombinatie![]()
Mag ik vragen wat dit tuig gekost heeft, en of je toenvallig weet wat het in 2-span uitvoering kost? (Mag uiteraard ook via PM)

.
.
. 
josie schreef:Ik heb het ook gezien in Beekbergen.
Ik vind het niet mooi, persoonlijke smaak.
Op jou paardje wel, maar niet voor mij zelf.
Daar komt nog bij dat ik niet van kunststof hou en nu is de kleur rood nog mooi, maar je kunt het naar mijn idee nooit zo mooi schoonhouden, zeker niet als je paard erg zweet en je door de modder en zo rijd, ook met afspuiten hou je dat niet zo mooi zoals het nu is, en dat vind ik jammer.
Ik zou dan zelf gegaan zijn voor onderleggers, die kunnen wel goed schoon worden (wasmachine), en kun je ook in vele leuke kleuren krijgen.
Frontriem lijkt mij een maatje te groot en ook je strengen zitten te los, kijk maar naar je schoftje.
Ook vind ik de broek niet mooi zitten, dit hoort een mooie lijn te zijn naar het lamoen, en dat is het niet, deze zou ik iets laten zakken (lenderiem), dan krijg je hopelijk die lijn wel.
Maar in ieder geval veel plezier er mee.
.
j, zelfde paard en zo. Mooi dat je tuig verder dan wel goed zit.