hieronder een leuk fotoverslagje. dit was mijn eerste wedstrijd ik zit zelf pas 2 weken achter het stuur.
en de pony staat nu denk ik pas voor de 20e keer in het tuig. Ik heb geleerd dat ik veel meer moet gaan ontspannen met het sturen en dat ze links heel erg vast zit. ik heb hierdoor heel wat extra rondjes moeten rijden maar dat vond ik niet erg.
ik rijd liever wat extra rondjes om paaltjes heen, dan dat ik moet lopen snukken en trekkken.
het was een gezellige en vooral leerzame dag en ik kijk nu al uit naar mijn volgende oefen-wedstrijd!

eerst natuurlijk optuigen anders kom je niet ver
\en natuurlijk netjes losstappen voor de dressuur

de dressuur, ze was wat zenuwwachtig en nog niet helemaal ontspannen

middendraf, ze gebruikte haar achterbeen netjes!

gebroken lijn met leidsels in 1 hand, dat ging me nog best goed af. was bang dat ik de bocht bij X niet gemaakt kreeg.

toen snel haar beschermers aangedaan, en wachten op het wegtraject.

de eerste hindernis hier zat ik al tegen de eerste biels aan, gelukkig netjes gecorigeerd

hindernis 2, tonnen deze hindernis ging eigelijk vlekkeloos op wat extra rondjes na

poortje B hier reed ik bijna verkeerd, gelukkig snel gecorigeerd

hier zie je dat het sturen nog wat moeilijk gaat, ze blokeerd wanneer ik te fel stuur, ik moet meer meegeven! trouwens dit was hindernis 3

hindernis 4 ook hier te weinig meegegeven. gelukkig was deze in 1 keer goed, niet eens een extra rondje

en zo soepel wil ik uiteindelijk alle bochten maken

hindernis 5, hier durfde ik pas echt te rijden en ging het sturen ook een stuk makkelijker

mooi achterbeenwerk!

en de vaardigheid in!
http://sannephotography.jalbum.net/13-0 ... %20358.jpg
en natuurlijk in volle galop over de finish. ik had gelukkig maar 3 balletjes!
bedankt voor het kijken!
dagdag
)

het perd begon te wenden haha